سرور مجازی
zoomit

هدست واقعیت مجازی PS VR2 سونی احتمالاً نیمه اول ۲۰۲۳ از راه می‌رسد

سونی ادعا می‌کند پلی استیشن VR2 می‌تواند تجربه‌ای کاملاً جدید از واقعیت مجازی ارائه دهد که با استفاده از آن در دل بازی‌ها غرق خواهید شد. همچنین به‌ واسطه‌ی خلاق بودن توسعه‌دهندگان بازی‌های واقعیت مجازی تیم سونی و قرارگیری این فناوری‌های جدید در‌ اختیار آن‌ها، بازیکنان با استفاده از هدست پلی‌استیشن VR2 و به‌ دست گرفتن کنترلرهای سنس می‌توانند احساسات متفاوتی را تجربه کنند.

اکنون در میان اطلاعات مختلفی که از PS VR2 منتشر می‌شود، یکی از تحلیلگران نام‌آشنای دنیای فناوری به نام مینگ چی کو رشته توییتی منتشر و در آن از زمان احتمالی عرضه‌ی محصول مذکور صحبت کرده است.

براساس توییت مینگ چی کو سونی احتمالاً PS VR2 را در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد کرد.

اسکرین شات توییت مینگ چی کو درباره زمان عرضه PS VR2

وی در رشته‌توییت خود می‌نویسد:

آخرین بررسی زنجیره‌ی تأمین نشان می‌دهد که مونتاژکننده و چندین ارائه‌دهنده‌ی قطعات PS VR2 تولید انبوه را در نیمه‌ی دوم ۲۰۲۲ با حدود ۱٫۵ میلیون دستگاه آغاز خواهند کرد. سونی ممکن است آن را در سه‌ماهه اول ۲۰۲۳ عرضه کند و این مسئله به برنامه‌ی توسعه‌ی عناوین PS VR2 بستگی دارد.

معتقدم PS VR2 به لطف پشتیبانی از بیش از ۲۰ بازی شخص اول و سوم در زمان عرضه، شروع خوبی خواهد داشت. موقعیت و منابع سونی در صنعت بازی می‌تواند توسعه‌ی بازی‌های AAA VR (مانند Horizon Call of the Mountain) را تسریع بخشد و به رشد VR کمک کند.

قابل‌توجه‌ترین ارتقای سخت‌افزاری برای PS VR2 شروع استفاده از ماژول‌های نوری است. PS VR1 به ماژول‌های نوری مجهز نیست. PS VR2 از ۶ ماژول نوری (چهار دوربین 720P IR و دو دوربین ردیابی چشم) استفاده می‌کند. Genius پیشروترین تأمین‌کننده لنز شناخته می‌شود. علاوه‌براین، Genius همچنین تأمین‌کننده اصلی لنزهای غیرکروی برای PS VR2 خواهد بود.

از جمله سایر تأمین‌کنندگان مهم PS VR2 می‌توان به Goertek (مونتاژ)، SDC (پنل OLED) و مدیاتک (پردازنده) اشاره کرد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • سونی در رویداد State of Play بازی‌های واقعیت مجازی برای PSVR2 را به‌نمایش می‌گذارد

حال باید منتظر ماند و دید سونی چه زمانی را برای عرضه‌ی محصول جدید خود انتخاب می‌کند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا