سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

اجاره ویلا ارزان در کردان و سفری خاطره انگیز

روستای کردان با طبیعتی دلنشین و روح نواز، در ۶۵ کیلومتری تهران و ۲۵ کیلومتری کرج قرار گرفته. این روستای زیبا طی سال های اخیر با ساخت ویلاهایی بسیار متنوع، مدرن و با امکانات، بدل به یکی از قطب های گردشگری منطقه خود شده. برخی از این ویلاها ارزان و یا با قیمت مناسب بوده و برخی دیگر نیز بر اساس عرف قیمتی منطقه، لاکچری و گرانقیمت محسوب می شوند. این را در نظر داشته باشید که ارزان بودن قیمت ویلاها، الزاما به معنای کیفیت پایین امکانات آن نیست.

به طور کلی برای اجاره ویلا در کردان، شما می توانید از طریق یکی از پلتفرم های اجاره ویلای روزانه اقدام کرده و به صورت تلفنی یا آنلاین، و از طریق پرداخت اینترنتی، ویلای مورد نظر خود را اجاره کنید. یکی از علاقمندی های گردشگران در این روستا، اجاره ویلا استخردار در کردان می باشد. با رزرو ویلایی استخردار، تجربه طبیعت گردی و سفر شما همراه با ورزش مفرح شنا خواهد شد. با توجه به آب و هوای منطقه، داشتن استخری مناسب و بهداشتی، به ویژه در تابستان می تواند لذت سفر شما دو چندان کند.

دیدنی های کردان

بی دلیل نیست که روستای کردان در نزدیکی دو شهر بزرگ کشور یعنی تهران و کرج تا این اندازه محبوب و گردشگر پذیر شده. علاوه بر آب و هوای معتدل و مناسب این منطقه و ویلاهای مجهز و به روز آن، مناطق دیدنی کردان کم نیستند. این مناطق چه از منظر تاریخی و چه از منظر تفریحات مورد پسند توریست ها، بسیار جذاب هستند. همراه ما شوید تا با هم مروری کوتاه و گذرا به این موارد داشته باشیم و کردان زیبا را بهتر بشناسیم.

امامزاده حسین کردان

پیش از همه باید گفت که کردان از لحاظ تاریخی منطقه ای کهن بوده و پیشینه آن به قرن ششم هجری می رسد. این تاریخچه بر اساس دفینه ها و نقشه های تاریخی به دست آمده از این شهر، تخمین زده شده. در ان دوران، منطقه کردان، به لحاظ سیاسی و اجتماعی جایگاه بالایی داشته و محوریت سیاسی و نظامی کرج در آن محسوب می شده. یکی از بناهایی که نشانه قدمت تاریخی این منطقه هستند، آرامگاه امامزاده حسین است که در دوره سلجوقیان بنا شده.

در فضای بیرونی این آرامگاه که در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده، جوی کوچکی در جریان است. این جوی آبی خنک و زلال داشته و زائران این مقبره در کنار آن استراحت می کنند و از طبیعت اطراف آن لذت می برند. این طبیعت اطراف شامل درختان سرسبز، قدیمی و پربار توت و چنار می شوند. بازدید از این امامزاده رایگان و برای عموم آزاد می باشد. برج مقبره امامزاده حسین در سال ۱۳۸۰ بازسازی شده.

ورزش های هوایی کردان

تجربه ورزش های هوایی در کردان از سال ۱۳۹۶ پای ثابت تفریحات این منطقه شده. در آبان ماه این سال، نخستین سایت پروازی استان البرز در اطراف این روستا احداث و افتتاح شد. در افتتاحیه این مرکز ورزش های هوایی، تعداد ۱۰۰ خلبان و علاقمند به هوانوردی و نیز مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز شرکت داشتند. افرادی که به صورت تخصصی کار پرواز را دنبال می کنند می توانند از امکانات مجموعه استفاده کنند. اما این تمام ماجرا نیست. بسیاری از علاقمندان پرواز که هیچگونه مهارتی در این زمینه ندارند نیز، می توانند با گذراندن روال کار، پرواز را تجربه کنند.

پیش از آغاز پرواز، به افراد آماتور، آموزش های اولیه و کافی داده می شود. پس از گذراندن این دوره کوتاه می توانید با خیال راحت در کنار مربیان متخصص این سایت، یکی از جذاب ترین آرزوهای بشر یعنی پروای مانند پرندگان را با پاراگلایدر، تجربه کنید. در کنار این سایت پروازی، باشگاه ورزش های هوایی برای آموزش تخصصی به ویژه پرواز با پاراگلایدر، در سال ۱۳۹۷ تاسیس شد. جایگاه تمرین این باشگاه در روستای آجین دو جین می باشد. قبل از سفر به کردان برای پرواز، حتما پیش بینی های هواشناسی را چک کنید. چرا که در روزهای بارانی و برفی، امکان پرواز وجود ندارد.

کوهنوردی درکردان

یکی دیگر از تفریحات بسیار محبوب منطقه کردان، کوهنوردی می باشد. هم کوهنوردان حرفه ای و هم کوهنوردان آماتور می توانند تجربه بسیار بی نظیری از کوهنوردی در منطقه داشته باشند. کوه های منطق کردان شامل مجموعه ارتفاعاتی است که از شرق به طالقان و از غرب به کرج پیوسته هستند. این کوه های کم ارتفاع، روستایی به نام آغشت را در ده کیلومتری کردان در بر گفته اند.

یکی از بهترین مسیرهای کوه پیمایی این منطقه، مسیر روستای آغشت به سوی روستاهای سپیداران، عالم زمین و گلین رود می باشد. بهترین زمان کوهنوردی در کردان خرداد ماه بوده و پیمایش این مسیر زیبا که از میان کوچه باغ ها و درختان سرسبز و در امتداد رودخانه می گذرد، بین ۵ تا ۶ ساعت طول خواهد کشید.

اجاره ویلا یک روزه در کردان

امکان دارد تعداد معدودی از افراد بتوانند در منطقه ای ویلانشین مانند کردان، برای خود ویلا خریداری کنند یا حتی به صورت سالیانه یکی از اقامتگاه های منطقه را اجاره کنند. اما با توجه به این که برای خیلی از افراد منطقه این گزینه مقدور نمی باشد، بازار اجاره روزانه ویلا در کردان بسیار گرم است. این کار از یک منظر دیگر هم جذابیت های خودش را دارد. شما می توانید در هر بار سفر خود به کردان، ویلای متفاوتی را انتخاب کرده و تجربه متفاوت و جذابی داشته باشید. در این ویلاها شما می توانید مبلمان هایی بسیار شیک، میزهای بیلیارد، فضاهای نشیمن بسیار دلنشین و دیگر امکانات دلخواه خود را بیابید.

لوکس ویلا، تجربه سفر در خانه های رویایی

بخش مهمی از جذابیت یک سفر، مکان اقامت ما در آن سفر خواهد بود. لوکس ویلا به عنوان یکی از تخصصی ترین پلتفرم های آنلاین اجاره ویلا و سوئیت به صورت روزانه، در این مسیر همراه شما خواهد بود تا رویایی ترین اقامتگاه ها در سفر در اختیار شما قرار بگیرد. شما می توانید رویای خود را در سفر، با جستجو در انواع اقامتگاه های ارائه شده در لوکس ویلا و انتخاب و رزرو آن از طریق کارشناسان وبسایت ما، محقق کنید. سفر با لوکس ویلا، برای شما بدل به تجربه واقعی خیالات تان خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا