سرور مجازی
فضای مجازی

افزایش ۴۰ درصدی سفارشات ربات‌ها در سه ماهه اول ۲۰۲۲

ربات‌ها یک راه‌حل موقت برای مشاغلی که با مشکل استخدام در زمان همه گیری کرونا و آشفتگی اقتصادی مواجه هستند، ارائه می‌کنند.

به گزارش سایت businessinsider، در حالی که چرخش کار به سمت اتوماسیون پدیده جدیدی نیست، اما این صنعت مرهم شرکت‌هایی شده که در تلاش برای پاسخگویی به تقاضا در بازار هستند. بر اساس گزارش انجمن اتوماسیون پیشرفته، سفارشات ربات‌ها در سه ماهه اول امسال  ۴۰ درصد  و درمقایسه با سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته و ارزش این صنعت را به حدود یک میلیارد  دلار رسانده است.

افزایش سفارشات ربات‌ها

براساس گزارش‌ها، در ماه مارس، فرصت‌های شغلی در آمریکا به رکورد ۱۱.۵ میلیون نفر رسید که برخی از کارشناسان پیش بینی کرده‌اند، بحران کار ممکن است چندین سال ادامه یابد. کمبود‌ها قبلاً تأثیر قابل توجهی بر همه چیز از سفر‌های هوایی گرفته تا خرده فروشی داشته و  شرکت‌ها را مجبور به کاهش تولید با منابع کمتر کرده است.

شایان ذکر است که  با افزایش استفاده از ربات، برخی از کارگران به دلیل کمبود کار ابراز نگرانی کرده‌اند در همین راستا، دیوید زاپیکو، مدیر عامل شرکت آمتک، در ماه نوامبر به بلومبرگ گفت: “برخی از مدیران شرکت‌ها قصد دارند نیروی کار را حذف کنند.”


بیشتر بخوانید 

  • ربات‌هایی که کار‌های خانه را انجام می‌دهند

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا