سرور مجازی
zoomit

نسخه چینی گوشی iQOO Z5 با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی احتمالاً به‌زودی معرفی خواهد شد

طبق گزارش‌ها، iQOO درحال‌ کار روی نسخه‌ی جدیدی از iQOO Z5 برای بازار چین است. این شرکت هنوز تولید این نسخه از گوشی یادشده را تأیید نکرده، اما گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد این محصول طی چند روز آینده معرفی خواهد شد. افشاگر چینی خبرهای فناوری، Blad is Panda اعلام کرده که iQOO Z5 جدید از طراحی و مشخصات شبیه ویوو T2x بهره خواهد برد؛ گوشی هوشمندی که به‌تازگی در چین معرفی شده است.

به گزارش Gizmochina، تفاوت بین ویوو T2x و مدل چینی iQOO Z5 که ظاهراً به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد شد این است که دوربین سلفی T2x در بریدگی قطره‌ای تعبیه شده، اما به‌نظر می‌رسد نسخه‌ی چینی iQOO Z5 از بریدگی به‌سبک پانچ‌هول برای دوربین جلو بهره خواهد برد. البته مشخص نیست نمایشگر این گوشی مثل T2x از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز نیز پشتیبانی خواهد کرد یا خیر.

براساس گزارش اخیر، احتمالاً سایر مشخصات iQOO Z5 نیز شبیه ویوو T2x خواهد بود. در مقام مقایسه باید اشاره کنیم T2x از تراشه‌ی Dimensity 1300، هشت گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • گوشی ویوو T2x با تراشه Dimensity 1300 در بازار چین معرفی شد
  • ویوو Y33e 5G با تراشه Dimensity 700 و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

گوشی هوشمند T2x ویوو همچنین به نمایشگر ۵٫۵۸ اینچی IPS LCD با وضوح Full HD پلاس و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز مجهز شده است. این دستگاه از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و از فناوری شارژ سریع ۴۴ وات نیز پشتیبانی می‌کند. ویوو T2x به‌طور پیش‌فرض با رابط کاربری Origin OS 2.0 مبتنی‌بر اندروید ۱۲ عرضه می‌شود.

سیستم دوربین پشتی ویوو T2x شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی است. این دستگاه همچنین به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده و از حسگر اثر انگشت در لبه‌ی کناری بهره می‌برد.

درمورد قیمت مدل چینی iQOO Z5 با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی هنوز اطلاعاتی وجود ندارد. برای مقایسه می‌توان به قیمت T2x ویوو اشاره کرد که مدل ۱۲۸ گیگابایتی آن با رم هشت گیگابایت با قیمت ۲۴۰ دلار به‌فروش می‌رسد. علاوه‌براین مدل ۲۵۶ گیگابایتی این محصول که رم هشت گیگابایت دارد، با برچسب قیمتی ۲۷۰ دلار دردسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا