سرور مجازی
فضای مجازی

بازی‌های ایکس باکس روی هر دستگاهی قابل اجرا می‌شوند

شرکت مایکروسافت در حال توسعه فناوری جدیدی است که به اجرای بازی‌های ایکس باکس بر روی انواع رایانه‌ها و دستگاه‌های تلفن همراه کمک می‌کند.

به گزارش سایت، این دستگاه کوچک تا حدودی شبیه به دستگاه‌های Google Chromecast خواهد بود و از طریق آن کاربران می‌توانند سرویس‌های Xbox Cloud Gaming را در انواع مختلف رایانه و دستگاه‌های تلفن همراه اجرا کنند. دستگاه جدید با توجه به اینکه نرم افزار آن ساده، بدون پیچیدگی و به طور خاص برای انجام یک کار طراحی شده است، می‌تواند به طور موثر با گوشی‌های هوشمند میان رده کار کند.

هدف این دستگاه جدید، اجرای روان بازی‌های ویدئویی و شروع بدون تاخیر آن  است همچنین   مردم با کمک این دستگاه کوچک می‌توانند در  هر مکانی که می‌خواهند،  بازی کنند. مایکروسافت حدود دو سال بر روی این دستگاه کار کرده و آن را به آخرین ویژگی‌ها مجهز کرده است.

بازی ایکس باکس

براساس گزارش ‌ها،  این دستگاه   به یک پورت HDMI برای جفت کردن آن با انواع مختلف دستگاه‌های الکترونیکی مجهز خواهد شد. به گفته مایکروسافت، دستگاه پخش بازی جدید  بدون نیاز به استفاده از کنسول می‌تواند به هر صفحه نمایش یا تلویزیونی متصل شود.

یکی از سخنگویان مایکروسافت تاکید کرد که این شرکت به ارزیابی تلاش‌های خود، مرور آموخته‌های خود و اطمینان از ارائه ارزش به مشتریان خود به عنوان بخشی از سفرش در دنیای فناوری ادامه می‌دهد و اشاره کرد که آن‌ها تلاش‌های فعلی خود را بر روی توسعه این دستگاه متمرکز می‌کنند.


بیشتر بخوانید

  • گیمرها بیشتر از کنسول به سمت گوشی‌ها می روند

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا