سرور مجازی
رمز ارز

تحلیل‌گر معروف: در صورت شکست این ناحیه ریپل ۱۸۰ درصد رشد خواهد کرد!

تحلیل‌گر معروف: در صورت شکست این ناحیه ریپل ۱۸۰ درصد رشد خواهد کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تحلیل‌گر سرشناس بازار ارزهای دیجیتال، EGRAG CRYPTO، یک پیش‌بینی صعودی را برای ریپل (XRP) ارائه کرده است، که نشان می‌دهد این ارز دیجیتال ممکن است افزایش قیمت قابل‌ توجهی را تا ۱.۴۰ دلار تجربه کند. با این حال، این پیش‌بینی مشروط به بسته شدن قیمت ریپل بالاتر از یک سطح خاص است.
بر اساس تحلیل EGRAG CRYPTO، در صورتی که قیمت ریپل با موفقیت بالای سطح ۰.۵ فیبوناچی اصلاحی در ۰.۵۷ دلار بسته شود، فضای برای یک رشد ۱۸۰ درصدی مهیا می‌شود. در صورتی که این سطح قیمتی با یک تاییدیه قوی روبه‌بالا شکسته شود، قیمت ریپل می‌تواند تا ۱.۴۰ دلار افزایش یابد. توجه به این نکته مهم است که این پیش‌بینی خوش‌بینانه وابسته به ریپل خواهد بود که از پدیدار شدن الگوهای نزولی در نمودار خود اجتناب کند.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!

سایر تحلیل‌گران نیز چشم‌انداز مثبتی را برای ریپل ترسیم کرده‌اند. به عنوان مثال، شانون تورپ اخیراً یک پیش‌بینی بسیار صعودی انجام داده است که نشان می‌دهد ریپل می‌تواند در سال‌های آینده به بیش از ۵۰۰ دلار برسد. قابل ذکر است که این امر مستلزم آن است که ارزش بازار ریپل به حدود ۲۶۰ تریلیون دلار برسد، رقمی که به طور قابل توجهی بالاتر از کل سرمایه بازار ارزهای دیجیتال در طول دوره صعودی ۲۰۲۱ است؛ که حدود ۳ تریلیون دلار بود.
علاوه بر این، Duo Nine، تحلیل‌گر تکنیکال و مدرس بازار ارزهای دیجیتال، معتقد است تا زمانی که قیمت ریپل بالای ۰.۴۵ دلار باقی بماند، این ارز دیجیتال روند صعودی خود را حفظ خواهد کرد و در صورت حرکت به سمت ۱.۳۰ دلار، ریپل به طور بالقوه می‌تواند به ۳.۳۰ دلار برسد.
هنگام در نظر گرفتن چنین پیش‌بینی‌های قیمتی، رعایت احتیاط ضروری است؛ زیرا بازار ارزهای دیجیتال به شدت سوداگرانه و پرنوسان است. شرایط بازار می‌تواند به سرعت تغییر کند و برای سرمایه‌گذاران بسیار مهم است که قبل از تصمیم‌گیری در مورد سرمایه‌گذاری، تحقیقات کاملی انجام دهند و میزان تحمل ریسک خود را ارزیابی کنند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا