سرور مجازی
zoomit

تصاویر اوپو فایند X6 با دوربین غول‌پیکر و طراحی متفاوت فاش شد

گوشی اوپو فایند ایکس 5 پرو براساس طراحی نسل پیشین خود ساخته شد و مشخصه‌ی طراحی آن یعنی، گوشی فایند ایکس 3 پرو (یادآوری: مدل X4 وجود ندارد)، برآمدگی دوربین در پنل پشتی بود که برخلاف ساختار جزیره‌ای مرسوم به‌نظر می‌رسید. مدل معمولی فایند ایکس 5 اما، در پنل پشتی برآمدگی دوربین‌اش کوچک‌تر و متفاوت‌تر بود تا با زبان طراحی کلاس قیمتی خود در تناسب باشد.

با‌این‌حال، به‌گزارش GSMArena، با توجه به ظاهر گوشی اوپو فایند X6 در تصاویر افشاشده، مدل‌های فایند ایکس ۳ و ایکس ۵ و ۵ پرو، احتمالاً آخرین نمونه‌ها از زبان طراحی برآمدگی پنل پشتی در آن فرم باشند. البته هنوز هیچ اطلاعات رسمی در این باره منتشر نشده است؛ اما، سابقه درخشان ایوان بلس می‌تواند خود گویای میزان اعتبار این تصاویر فاش شده، خواهد بود.

براساس تصاویر فاش‌شده از گوشی اوپو فایند ایکس 6، جزیره‌ی دوربین برجسته‌تر از همیشه، به پنل پشتی بازگشته است. در زیر می‌توانید مقایسه آن را با طراحی سری گوشی‌های ایکس 5 سال ۲۰۲۲ میلادی (۱۴۰۰ خورشیدی) مشاهده کنید.

گوشی فایند ایکس 5 پرو
تصویر غیررسمی اوپو فایند ایکس 6
گوشی فایند ایکس 5 پرو

لوگوی هسل‌بلاد (Hasselblad) کمی بزرگ‌تر شده است و نوشته کم‌رنگ «Co-engineered with» نیز در بالای آن وجود دارد تا مشخص شود اوپو همکاری برابری در این شراکت داشته است. علاوه‌براین، برچسب «Powered by MariSilicon» نیز در کنار لنز تازه وارد پریسکوپی دیده می‌شود. مدل معمولی گوشی اوپو فایند ایکس 5 از لنز قدیمی تله‌فوتو با زوم دوبرابری بهره برد؛ اما، ظاهراً براساس این تصویر می‌توان حدس زد که اوپو فایند ایکس 6 قرار است در این بخش شاهد ارتقاء باشد. هرچند، این موضوع باعث شده که عده‌ای بگویند این تصویر افشاشده مکن است مربوط به گوشی اوپو ایکس 6 پرو باشد؛ بااین حال اما، ایوان بلس نظر دیگری دارد.

علاوه‌براین، طبق تصویر می‌توان دکمه‌های فیزیکی تغییر حجم صدا را در لبه‌ی سمت چپ دید و دکمه‌ی پاور را در لبه‌ی سمت راست؛ همچنین، به‌نظر می‌رسد قاب پشتی اندکی خمیدگی در محل نزدیک‌شدن به لبه‌ها دارد. اما با توجه به زاویه تصویر نمی‌توان مطمئن بود که لبه‌ها به‌صورت تخت هستند یا با انحنای اندکی پنل نمایشگر را احاطه می‌کنند.

با فرض اینکه تصویر فاش‌شده واقعاً متعلق به گوشی ایکس 6 است و شایعات دیگر درست باشد، احتمالاً باید منتظر حسگر یک اینچی (۵۰ مگاپیکسلی) در دوربین اصلی به‌همراه حسگر فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و به‌علاوه حسگر ۳۲ مگاپیکسلی پشت لنز پریسکوپی در این گوشی باشیم. همچنین، مدل پایه آن به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک مجهز شود، درحالی‌که مدل پرو با اسنپدراگون ۸ نسل دوم عرضه شود.

مقاله‌ی مرتبط:

  • مشخصات کامل گوشی تاشو اوپو Find N2 فاش شد
  • گوشی تاشدنی اوپو فایند N2 احتمالاً سبک‌تر از آیفون ۱۴ پرو مکس خواهد بود

با‌این‌همه، هنوز هیچ داده‌ی رسمی درباره‌ی مشخصات فنی سری گوشی اوپو ایکس 6 دردسترس نیست و به این زودی‌ها شاید اطلاعات رسمی منتشر نشوند. به‌هرحال، رویداد سالانه Oppo Inno Day امروز در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۲۲ میلادی ساعت ۱۶ بعداز ظهر به‌وقت چین، مصادف با ۲۳ آذر ۱۴۰۱ خورشیدی ساعت ۱۱:۳۰ ظهر به‌وقت تهران برگزار می‌شود و احتمالاً شاهد رونمایی رسمی از سری گوشی‌های تاشو اوپو فایند N2 خواهیم بود.

اولین گوشی فایند N همچنین، در اواسط ماه دسامبر معرفی شد، درحالی‌که سری گوشی‌های تاشو اوپو فایند ایکس 5 در ماه فوریه معرفی شدند.

دیدگاه شما مخاطبان دیتاسنتر من درباره‌ی طراحی این گوشی چیست؟

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا