سرور مجازی
اینترنت

دولت آمریکا سرعت اینترنت مناطق روستایی را به 100 مگابیت می‌رساند

گزارشها حاکی از آن است که برخی از اپراتورهای ایالات متحده ملزم شدند که سرعت اینترنت را در مناطق روستایی تا 100 مگابیت بر ثانیه افزایش بدهند.
 
به گزارش دیتاسنتر من و به نقل از engadget، کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا قصد دارد تا سرعت اینترنت مناطق روستایی را تا حد بسیار زیادی افزایش بدهد. هدف از اجرای این برنامه افزایش حداقل سرعت دانلود و آپلود داده به 100 و 20 مگابیت بر ثانیه برای اپراتورهایی هست که از برنامه پشتیبانی دولتی ویژه‌ای به نام A-CAM  برخوردار هستند. در حال حاضر این میزان 25 و 3 مگابیت بر ثانیه تعریف شده است.
 
جالب است بدانید که هدف این برنامه پشتیبانی دولتی بهبود سرعت پهنای باند به میزانی است که در قانون سرمایه گذاری و مشاغل زیربنایی آمریکا آورده شده است. همچنین در این برنامه از تکرار تلاش‌های دولتی در قالب برنامه‌های مختلف فدرال جلوگیری می‌شود.
 

 

 
اطلاعیه مرتبط با این قانون پیشنهادی که به تایید مقامات عالی رتبه مرتبط نیز رسیده است، به دنبال راه‌ها و نظراتی است که کمیسیون ارتباطات فدرال با استفاده از آنها بتواند برنامه پشتیبانی A-CAM را تحت یک برنامه پیشرفته تقویت کرده و میزان منطقی بودن چارچوب A-CAM فعلی را بسنجد. در این اطلاعیه همچنین هرگونه نظری در مورد چگونگی همسو کردن برنامه پیشرفته A-CAM با اهداف و برنامه‌های کنگره در سایر آژانس‌ها مورد استقبال قرار گرفته است.
 
کمیسر جفری استارکس در بیانیه‌ای اظهار داشت که:«با بودجه اضافی و افزایش مدت زمانی که تحت آن اپراتورهای منتخب پشتیبانی دریافت می‌کنند، این اپراتورها سرعت استقرار را تا 100 مگابیت در ثانیه برای دانلود و 20 مگابیت در ثانیه برای آپلود در برخی از چالش‌برانگیزترین و گران‌ترین مناطق برای خدمت رسانی در کشور افزایش خواهند داد.»
 
او در ادامه بیان کرد:« «برخی از مصرف‌کنندگانی که توسط اپراتورهای A-CAM خدمات رسانی می‌شوند، می‌توانند شاهد افزایش چهار برابری، 10 برابری یا حتی 20 برابری در سرعت خود باشند.» هفته گذشته، دولت بایدن با استفاده از بودجه اختصاص داده شده توسط قانون زیرساخت‌های دو حزبی، پروژه‌ای 45 میلیارد دلاری را با هدف دسترس قرار دادن اینترنت برای همه آمریکایی‌ها تا سال 2030 و از بین بردن شکاف دیجیتالی راه اندازی کرد.
 

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا