سرور مجازی
فضای مجازی

گوشی هوشمندی با بزرگترین باتری جهان

یک شرکت چینی به نام Oukitel جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام WP۱۹ را معرفی کرد که عمر باتری بیشتری نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند دارد. این مدل با باتری ۴ برابر بزرگتر از تلفن‌های هوشمند معمولی عرضه می‌شود و برای شرایط شدید در فضای باز ساخته شده است، زیرا دارای شاسی ضخیم برای باتری بزرگ خود است.

ویژگی‌های WP۱۹

گوشی هوشمند WP۱۹ دارای صفحه نمایش ۶.۷۹ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰p با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است، علاوه بر این، این مدل دارای حسگر اثر انگشت بوده و گزینه‌ای از تنظیمات برنامه سفارشی شده نیز در گوشی موجود است. گوشی WP۱۹ از تراشه هلیو G۹۵ مدیاتک با ۸ گیگابایت رم LPDDR۴X و ۲۵۶ گیگابایت UFS ۳.۱ پشتیبانی می‌کند؛ با این حال، این گوشی دارای اسلات کارت SD برای توسعه نیست.

این گوشی دارای سنسور دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX۵۸۲ به همراه دوربین ۲۰ مگاپیکسلی IMX۳۵۰ Night Vision است که به گرفتن عکس‌های در نور کم کمک می‌کند، به همین ترتیب، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز در گوشی تعبیه شده است که می‌تواند تا ۴ سانتی متر فوکوس کرده و ویدیو‌های ۴K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و کلیپ‌های ۱۰۸۰p ۶۰ فریم در ثانیه ضبط کند.

علاوه بر این، تلفن هوشمند Oukitel WP۱۹ با یک باتری عظیم ۲۱۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تعبیه شده است که می‌تواند تا ۷ روز شارژ باشد، همچنین دارای قابلیت شارژ سریع ۳۳ واتی است که می‌تواند ۸۰ درصد باتری را در ۳ ساعت پر کند. این گوشی به صورت آنلاین در رنگ مشکی با قیمت ۱۰۰ میلیون تومان در دسترس است.

در نهایت، این گوشی دارای گواهی استحکام صنعتی با IP۶۸، IP۶۹K، و MIL-STD -۸۱۰H است، زیرا عمر باتری طولانی‌تری دارد و می‌توان آن را به راحتی برای چند روز استفاده کرد.


بیشتر بخوانید 

  • دلایلی که نباید بر روی گوشی هوشمند برنامه‌های ناشناس را نصب کرد

 

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا