سرور مجازی
رمز ارز

تغییر ساختار کارمزدها این‌بار در آوه! دارندگان AAVE در کارمزدها سهیم می‌شوند؟

تغییر ساختار کارمزدها این‌بار در آوه! دارندگان AAVE در کارمزدها سهیم می‌شوند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آوه (AAVE)، یک پروتکل پیشرو در حوزه دیفای (DeFi)، قصد دارد با راه‌اندازی سیستمی برای سوئیچ کارمزد (fee switch)، انگیزه بیشتری برای مشارکت و سرمایه‌گذاری در اکوسیستم خود ایجاد کند.

سازمان غیرمتمرکز خودگردان (دائو) آوه در حال حاضر سالانه حدود ۶۰ میلیون دلار سود خالص به دست می‌آورد. این رقم با توجه به هزینه‌های عملیاتی ۱۲ میلیون دلاری این پلتفرم، نشان‌دهنده سودآوری قابل‌توجه آن است.

در کل، رویکرد سوئیچ کارمزد، امکان فعال یا غیرفعال کردن کارمزدهای خاص را می‌دهد. در مورد آوه، این رویکرد می‌تواند به معنای توزیع مجدد کارمزدهای تراکنش‌ها بین مشارکت‌کنندگان در این اکوسیستم، به ویژه دارندگان و استیک‌کنندگان توکن AAVE باشد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

پیش از این و در ماه مارس، مارک زلر، بنیانگذار آوه، به اعمال کارمزد برای استیک‌کنندگان آوه اشاره کرده بود.

با توجه به داده‌های درون زنجیره‌ای دیفای لاما (DeFiLlama)، آوه یکی از بزرگ‌ترین پروتکل‌های وام‌دهی در صنعت کریپتو به شمار می‌رود.

در زمان نگارش این خبر، خزانه آوه ۵۰.۳ میلیون دلار را در ده آدرس مختلف مدیریت می‌کند. پس از انتشار خبر مربوط به طرح پیشنهادی «سوئیچ کارمزد»، قیمت توکن AAVE نیز افزایش یافت.

در این میان، آوه تنها پروتکل دیفای نیست که به سراغ رویکرد سوئیچ کارمزد می‌رود. اخیرا سازمان حاکمیتی فرکس فایننس (Frax Finance) نیز پیشنهادی را برای این منظور تایید کرده و صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ هم در آستانه نهایی کردن پیشنهاد مشابه خود قرار دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا