سرور مجازی
فضای مجازی

اصلاح 3 هزار واحدی شاخص بورس در کنار افزایش حجم و ارزش معاملات

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 12میلیارد و 821میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 9هزار و 51میلیارد تومان در بیش از 1089هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 3هزار و 797واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 480هزار و 830واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران و گروه مپنا شد و در مقابل شرکت‌های پتروشیمی پارس، پالایش نفت تهران و ایران خودرو با افزایش خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

قیمت بنزین معمولی در بورس کالای روسیه رکورد زد

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 4 میلیارد و 201میلیون ورقه به‌ارزش 13هزار و 711میلیارد تومان در 526هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 94واحد رشد کرد و در ارتفاع 21هزار و 306واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای پتروشیمی مارون، سنگ آهن گهر زمین و فولاد هرمزگان جنوب شد و در مقابل شرکت‌های پتروشیمی زاگرس، پلیمر آریاساسول و پتروشیمی تندگویان بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا