سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

پلتفرم آقای املاک رونمایی شد؛ عرصه‌ای برای فعالیت کارشناسان معتبر بازار مسکن

پلتفرم «آقای املاک» به عنوان اپلیکیشنی تخصصی برای عرصه فعالیت کارشناسان واقعی بازار مسکن رونمایی شد. از این پس کاربران می‌توانند برای خرید، فروش و اجاره به سهولت به مشاوران کاربلد این رشته رجوع کنند.

مراسم رونمایی از آقای املاک با حضور «محمدرضا قاسمی»، رئیس اتحادیه املاک شمیران، «اوتادی» عضو هیئت مدیره اتحادیه املاک تهران، «ایمان خدابخش»،مدیرعامل و بنیانگذار پلتفرم «آقای املاک» و جمعی از کارشناسان مشاوران املاک و صنعت ساختمان برگزار شد.

پلتفرم آقای املاک بستری تخصصی در زمینه املاک و مشاغل ملکی است که تمام آژانس‌های معاملات املاک و مالکین شخصی که قصد فروش، خرید، رهن و اجاره دارند یا کسانی که در حوزه مشاغل ملکی در شاخه‌های تاسیساتی، تزئیناتی، ساختمانی و خدماتی فعالیت می‌کنند، می‌توانند به صورت رایگان با ثبت محل خود در نقشه، کسب‌وکارشان را بدون پرداخت هزینه‌ای آگهی کنند و به شغل خودرونق بخشند.

به گفته خدابخش، در فاز اول آقای املاک، کلیه شغل‌های ساختمانی از کارگر ساختمان گرفته تا نقاش، گچ کار، کابینت ساز، در و پنجره و حرفه‌های دیگر ساختمانی می‌توانند به این سایت مراجعه کنند و آگهی شغلی دهند یا شغل و خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنند.

در فاز دوم املاک، اجاره، خرید و فروش، آژانس‌های املاک و کاربرها فعال می‌شوند. در فاز سوم نیز هوشمندسازی ساختمان و اموری مانند امنیت ساختمان، ضمانت خرید و ارتقای خدمات مورد توجه خواهد بود. همچنین فروشندگان مصالح ساختمانی می‌توانند فروشگاه آنلاین داشته باشند.

انتشار آگهی در پلتفرم آقای املاک رایگان است و کاربران به صورت مجازی می‌توانند واحد مورد نظر خود را برای اجاره یا خرید انتخاب کنند. پس از انتخاب مشتریان، مورد اجاره یا خرید ملک بایستی از طریق مراجعه خریدار و فروشنده به مشاوران املاک صورت گرفته و با ملاقات دو طرف سایر موارد مانند توافقات، بستن قرارداد، امضای قرارداد و انجام کلیه مراحل قانونی صورت خواهد گرفت.

در این نرم افزار از هوش مصنوعی استفاده شده و تاکنون حدود ۳۰ هزار کاربر، مشاور املاک و خدمات دهندگان عضو پلتفرم آقای املاک شده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا