سرور مجازی
تکنولوژی

سونی می‌خواهد تا سال 2025 نیمی از بازی‌های خود را روی پلتفرم PC منتشر کند

کنسول‌های پلی استیشن چند بازی اختصاصی از سونی را در اختیار دارد که برخی از گیمرها حاضرند قید همه چیز یک کنسول بازی را برای به دست آوردن همین چند عنوان بزنند. حال سونی می‌خواهد نیمی از بازی‌های خود را تا سه سال آینده برای کاربران PC ارائه کند. این اتفاق پیش‌تر شامل یک سری از عناوین سونی شده است.

بر اساس گزارشات، سونی به دنبال بیشتر کردن رد پای خود در پلتفرم‌های محبوب از جمله گوشی‌های هوشمند و البته رایانه‌های شخصی است. بنابراین سونی امیدوار است که بتواند حداقل نیمی از بازی‌های خود را در اختیار کاربران پلتفرم PC قرار دهد. این اهداف جدید سونی در روز سرمایه‌گذاری سالانه سونی افشا شدند. بر همین اساس، تنها یک چهارم بازی‌های سونی تا پایان سال در دسترس پلتفرم‌های دیگر قرار می‌گیرد.

بازی پلی استیشن

ظاهرا سونی با توجه به استقبال زیاد کاربران رایانه‌های شخصی از عناوین منتشر شده برای این پلتفرم، از جمله بازی‌های Horizon Zero Dawn، گاد آو وار 4 و Days Gone می‌خواهد نقش پر رنگ‌تری در بازی‌های این پلتفرم داشته باشد. سونی پیش‌بینی می‌کند که میزان فروش بازی‌هایش در پلتفرم PC تا شروع سال آینده به 300 میلیون دلار برسد که 80 میلیون دلار بیشتر از قبل خواهد بود.

بنابراین، انتظار می‌رود که سونی وارد یک رقابت جانانه با مایکروسافت در این زمینه شود. حتی دور از ذهن نیست که یک سرویس بازی پیشرفته مختص به پلتفرم PC از سوی این کمپانی ارائه شود. مشخصا سونی اکنون متوجه شده که کاربران مشتاقی در این پلتفرم حضور دارند و مایکروسافت نیز پیش از آن‌ها اقدام به جذب چنین کاربرانی کرده است.

نوشته های مشابه

نظر شما چیست؟ منتظر انتشار کدام عناوین بازی پلی استیشن برای پلتفرم PC هستید؟

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا