سرور مجازی
تکنولوژی

شکایت از سایپا بابت عدم پرداخت جریمه تأخیر در تحویل خودرو

بسیاری از خودروسازان به منظور جلب رضایت مشتریان خود، مبلغی را بابت تأخیر در تحویل محصولات به آن‌ها پرداخت می‌کنند. با این حال، شکایت یک مشتری ناراضی از سایپا به خاطر عدم پرداخت جریمه تأخیر در تحویل خودرو بازتاب خاصی در رسانه‌ها پیدا کرده است.

به نقل از قطعه نیوز٬‌ این مشتری ناراضی پس از شرکت در طرح فروش فوری سه‌ماهه سایپا، قرار بود خودروی کوییک خود را در حوالی بهمن‌ماه تحویل بگیرد. ولی پس از پیگیری‌های فراوان، بالاخره یک خودروی خاک خورده در اردیبهشت‌ماه به دست وی رسید، آن‌هم با شیشه عقب تعویضی و بدون کفی سفارشی که پولش از قبل پرداخت شده بود!

پس از شکایت به نمایندگی سایپا، به او گفتند باید خدا را شکر کند که توانسته خودرو را تحویل بگیرد و بهتر است پیگیر مواردی همچون کفی نباشد!

مشتری سرانجام برگه تحویل را امضا می‌کند و پس از مدتی، یک پیامک عجیب روی دستگاه او ظاهر می‌شود. این پیامک نه تنها به عدم پرداخت جریمه تأخیر در تحویل خودرو اشاره داشت، بلکه پرونده شکایت مشتری از سایپا را نیز مختومه اعلام کرد!

نوشته های مشابه

خودروسازان ایرانی پس از اعمال مجدد تحریم‌ها با شرایط دشواری مواجه شدند. وضع قانون ممنوعیت واردات خودرو نیز به گل سرسبد چالش‌های صنعت خودروسازی تبدیل شد و ظرفیت تیراژ شرکت‌های تولیدکننده به طور قابل‌توجهی کاهش پیدا کرد.

این کاهش تیراژ هنوز ادامه دارد و از طرف دیگر، بحران جهانی تراشه و کمبود قطعات الکترونیکی گریبان خودروسازان داخلی را گرفته و روند ساخت خودروهای وطنی و مونتاژی را کُندتر کرده است. بنابراین بسیاری از خودروسازها نمی‌توانند سفارش‌ها را به موقع تحویل مشتریان دهند.

با این حال، لااقل از شرکت‌های طلایه داری همچون سایپا و ایران‌خودرو انتظار می‌رود به حقوق مشتریان احترام بگذارند و مسئولیت‌های خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند تا مردم نیز متقابلا از آن‌ها حمایت کنند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا