سرور مجازی
اقتصادی

بهمن دیزل اولین خودروساز با ۳ سال گارانتی 

بهمن دیزل اولین خودروساز با ۳ سال گارانتی 

طبق قانون، شرکت های خودروساز باید خدمات گارانتی خودرو را تا 2 سال (200 هزار کیلومتر) اختصاص دهند؛ اکنون شرکت بهمن دیزل مدت گارانتی محصولات تجاری اعم از فورس و امپاور را به 3 سال (250 هزار کیلومتر) افزایش داده است.

گفتنی است؛ گارانتی تضمین شرکت سازنده برای رفع ایرادات فنی ناشی از اشکالات تولیدی یا مواد اولیه قطعات و مجموعه ها برای مدت معین و کارکرد محدود به صورت رایگان است. گارانتی خودرو شرایطی دارد که مشتریان باید به آن توجه داشته باشند.

نگه داشتن دفترچه گارانتی توسط نمایندگی تخلف محسوب می شود و فقط دفترچه تا زمانی که خودرو در نمایندگی برای تعمیرات متوقف است، میتواند در اختیار نمایندگی قرار گیرد. برای پایین آوردن هزینه های تعمیرات و جلوگیری از سودجویی تعمیرگاه های غیر مجاز خواهشمند است بعد از پایان دوره گارانتی (250.000) کیلومتر نیز به نمایندگی های خدمات پس از فروش این شرکت در سراسر کشور مراجعه کنید. انجام سرویس ها فقط در محل نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش یا تعمیرگاه مرکزی شرکت بهمن دیزل قابل پذیرش است. در صورتی که قطعات اصلی خودرو که توسط کارخانه روی آن نصب یا مونتاژ شده اند با قطعات غیر استاندارد تعویض شوند، باعث خارج شدن خودرو و یا قسمت های مرتبط از گارانتی خواهد شد.

عدم مراجعه در زمان و کیلومتر مذکور در خارج از محل نمایندگی‌های مجاز خدمات خدمات پس از فروش شرکت موجب ابطال گارانتی خودرو می شود. این دفترچه به منزله شناسنامه خودرو بوده و راننده موظف است هنگام مراجعه به نمایندگی این دفترچه را به همراه داشته باشد و دفتر چه المثنی صادر نخواهد شد. موارد مصرفی شامل روغن‌ها، سوخت، مایع خنک کننده، مایع شیشه شور، فیلتر، لامپ و فیوزها مشمول گارانتی نمی شوند. هم چنین قطعات استهلاکی مانند لنت ترمز، صفحه کلاچ،تیغه برف پاکن، تسمه، رینگ چرخ در صورت داشتن ایراد تولید مشمول گارانتی می شوند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا