سرور مجازی
تکنولوژی

پلی استیشن 5 پرو و نسل جدید ایکس باکس سری X احتمالا سال 2023 از راه می‌رسند

پلی استیشن 5 جدیدترین کنسول بازی ارائه شده از سوی سونی است. ایکس باکس سری ایکس هم همین عنوان را در میان کنسول‌های بازی مایکروسافت یدک می‌کشد. حال گزارشات جدید حاکی از این هستند که احتمالا شاهد عرضه نسخه جدید و قدرتمندتر ایکس باکس سری ایکس در کنار پلی استیشن 5 پرو خواهیم بود، آن هم در سال 2023.

قبل از این هم گفته شده بود که PS5 Pro احتمالا با قدرت دو برابر بیشتر از قبل در سال 2023 روانه بازار خواهد شد. اکنون گزارش جدیدی که منتشر شده احتمال این موضوع را پر رنگ‌تر کرده و می‌توان گفت که مایکروسافت هم برنامه مشابهی برای کنسول پرچمدار جدیدش دارد.

پلی استیشن 5 پرو و نسخه جدید ایکس باکس سری ایکس در راهند

پلی استیشن 5 پرو و مدل جدید Xbox Series X

سونی کنسول PS5 را حدود دو سال پیش روانه بازار کرد؛ اما به دلیل محبوبیت بالای این مدل، هنوز زنجیره تأمین آن در پاسخگویی به تقاضای مشتریان کافی نیست و با توجه به محبوبیت بالای پلی استیشن 5، مشتریان هر روز بیشتر و بیشتر می‌شوند. بنابراین امکان دارد سونی برای مقابله با این مشکل، نسخه پیشرفته‌تر و جدید پلی استیشن 5 با نام PS5 Pro را ارائه کند.

در همین حین، گفته می‌شود که مایکروسافت همین برنامه را برای کنسول پرچمدار خود یعنی Xbox Series X پیاده‌سازی خواهد کرد. این اطلاعات از طریق کنفرانسی مربوط به تلویزیون‌های TCL به دست آمده است. این کمپانی طی ارائه خود، از چنین اطلاعاتی پیرامون کنسول‌های جدید غول‌های صنعت بازی خبر می‌دهد.

نوشته های مشابه

البته با این وجود، مشخص نیست که این صحبت‌های TCL حقیقی بوده یا تنها برای جلب توجه است. به هر حال، این کمپانی در ادامه اذعان داشت که سونی قصد دارد در سال 2023 و یا 2024 کنسول بازی پلی استیشن 5 پرو را معرفی کند. ایکس باکس سری ایکس جدید هم در مدت زمان مشابهی پا به عرصه وجود می‌گذارد. باید گفت که این دو کنسول، بخشی از برنامه‌های به‌روزرسانی میان نسلی کنسول‌های بازی توسط کمپانی‌های سازنده است. انتظار داریم که این کنسول‌ها حداقل 1.5 تا 2 برابر قدرتمندتر از نسل فعلی باشند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا