سرور مجازی
رمز ارز

چالش جدید برای ژائو، استیبل کوین‌ها باید از بایننس حذف شوند!

چالش جدید برای ژائو، استیبل کوین‌ها باید از بایننس حذف شوند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با توجه به مقررات آتی بازارهای دارایی‌های رمزارزی (MiCA) که سال آینده انتظار می‌رود اجرایی شود، مدیرعامل بایننس، چنگ‌پنگ ژائو، موضع این صرافی را در مورد حذف استیبل کوین‌ها برای کاربران اروپایی روشن کرده است. این توضیح در پاسخ به گزارش‌های اخیر منتشر شده مبنی بر اینکه بایننس ممکن است استیبل کوین‌ها را به دلیل عدم قطعیت در مورد تأیید نظارتی برای پروژه‌های این دسته از ارزهای دیجیتال، در اروپا از لیست خود خارج کند، ارائه شده است.
چنگ‌پنگ ژائو تاکید کرد که پاسخ اجرایی خارج از چارچوب بوده است و بایننس به طور فعال با شرکای خود برای راه‌اندازی استیبل کوین‌ها به یورو و سایر ارزها همکاری می‌کند و در عین حال خود را ملزم به انطباق کامل با الزامات قانونی می‌داند.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!

بایننس در یک اعلامیه با هدف جلوگیری از هرگونه تأثیر نامطلوب بر بازار ارزهای دیجیتال اروپا و رقابت صرافی‌های ارز دیجیتال اروپایی در عرصه جهانی، اطمینان خود را نسبت به یافتن راه‌حلی سازنده قبل از اجرایی شدن مقررات MiCA ابراز کرد. با این حال، بایننس اذعان کرد که مقررات MiCA صرافی‌های اتحادیه اروپا را موظف می‌کند تا استیبل کوین‌های صادر‌شده توسط نهادهایی را که فاقد مجوز موسسه پول الکترونیکی (EMI) هستند، از لیست خود حذف کنند.
علیرغم عدم قطعیت‌ نظارتی پیرامون استیبل کوین‌ها در اروپا، بایننس به طور فعال فعالیت خود را در این زمینه گسترش داده است. این حرکت به دنبال چالش‌هایی است که بایننس یو اس دی (BUSD) با آن مواجه است. بایننس در ابتدا TrueUSD، که مرتبط با جاستین سان بود را تبلیغ می‌کرد اما به مرور زمان تمرکز خود را به FDUSD معطوف کرد. FDUSD دارای ویژگی‌های مختلفی است که برای تشویق استفاده از آن در صرافی بایننس طراحی شده‌اند.
از آنجایی که صنعت پویا و در حال حرکت ارزهای دیجیتال با چالش‌های نظارتی روبرو است، بایننس در حال انجام اقداماتی برای اطمینان از انطباق با این قوانین است؛ و در عین حال همچنان به ارائه طیف وسیعی از خدمات برای کاربران خود در اروپا و فراتر از آن ادامه می‌دهد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا