سرور مجازی
رمز ارز

۳ آلت‌کوین‌ مورد علاقه نهنگ‌ها در ماه اکتبر شناسایی شدند!

۳ آلت‌کوین‌ مورد علاقه نهنگ‌ها در ماه اکتبر شناسایی شدند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فعالان بازار ارزهای دیجیتال به رویدادهای کلان کلیدی اخیر، از جمله توقف افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو و تایید صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) آتی اتریوم واکنش مثبت نشان داده‌اند.

در این میان، به نظر می‌رسد که نهنگ به آلت‌کوین‌های خاصی علاقه نشان می‌دهند که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

بیت کوین کش (BCH): قیمت BCH در این هفته از مرز ۲۵۰ دلار عبور کرد. داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهند که گروهی از نهنگ‌ها با موجودی ۱۰۰ هزار تا ۱ میلیون BCH، بین ۲۱ سپتامبر و ۳ اکتبر، ۱۵۰ هزار واحد بیت کوین کش (به ارزش تقریباً ۳۶ میلیون دلار) دیگر خریداری کرده و یکی از محرک‌های اصلی رالی این رمزارز بوده‌اند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

چین لینک (LINK): چین لینک با رشد ۳۰ درصدی خود در ماه سپتامبر، یکی از برترین رمزارزهای بازار بود. به نظر می‌رسد آزمایش موفقیت‌آمیز توکنیزه‌سازی با همکاری سوئیفت و رونق بخش دارایی‌های دنیای واقعی (RWA)، در صعود اخیر LINK نقش اساسی داشته‌اند و باعث جلب توجه نهنگ‌ها شده‌اند.

به گزارش پلتفرم IntoTheBlock، تعداد تراکنش نهنگ‌های چین لینک به ارزش بیش از ۱۰۰ هزار دلار، بین ۱۷ سپتامبر تا ۲ اکتبر، از ۳۰ مورد به ۲۱۸ تراکنش افزایش یافته است.

میکر (MKR): مدت کوتاهی پس از اعلام توقف نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ۲۰ سپتامبر، تعداد معاملات بزرگ در شبکه میکر شروع به افزایش کرد. بر اساس داده‌های IntoTheBlock، تعداد تراکنش‌ نهنگ‌ها در شبکه میکر از ۹ مورد در ۱۹ سپتامبر، به ۱۰۲ تراکنش در ۲ اکتبر رسیده که بالاترین سطح آن در ۶ ماه گذشته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا