سرور مجازی
رمز ارز

ویزا با قاتل اتریوم همکاری خواهد کرد! ماجرا چیست؟

ویزا با قاتل اتریوم همکاری خواهد کرد! ماجرا چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ویزا (Visa)، یکی از بزرگترین شرکت‌های ارائه‌دهنده کارت اعتباری جهان، اخیراً اعلام کرده است که در نظر دارد، از مزایای فناوری منحصر‌به‌فرد سولانا (SOL)، رقیب اتریوم بیشتر بهره‌مند شود. تجزیه و تحلیل ویزا به چندین ویژگی کلیدی اشاره نموده که سولانا را از سایر شبکه‌های بلاکچین متمایز و آن را به گزینه‌ای جذاب برای عملیات پرداخت و برنامه‌های مالی تبدیل می‌کند.
به گفته ویزا، یکی از ویژگی‌های برجسته سولانا، کارمزد تراکنش‌های پایین و قابل پیش‌بینی آن است. در حالی که سایر شبکه‌های بلاکچین مانند بیت کوین و اتریوم اغلب بر اساس تقاضای تراکنش، نوسانات غیرقابل پیش‌بینی را در کارمزدها تجربه می‌کنند. سولانا به طور مداوم کارمزدهای مقرون‌به‌صرفه‌ای را ارائه می‌دهد که معمولاً کمتر از ۰.۰۰۱ دلار در هر تراکنش است. این قابل پیش‌بینی بودن در هزینه‌های تراکنش یک مزیت قابل توجه برای مشاغلی است که به دنبال ساده‌سازی عملیات پرداخت و افزایش کارایی در هزینه‌ها هستند.
ویزا با قاتل اتریوم همکاری خواهد کرد! ماجرا چیست؟از سوی دیگر، قابلیت پردازش موازی سولانا به آن اجازه می‌دهد تا تعداد زیادی تراکنش را به طور همزمان انجام دهد و آن را مقیاس‌پذیرتر و برای عملیات مدرن خزانه‌داری شرکتی مناسب‌تر کند. زیرساخت قوی شبکه، که با تعداد قابل توجهی از نودها مشخص می‌شود، به انعطاف‌پذیری بالای آن منجر شده است.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!
ثبت نام در آبان تتر رو کامل کن و ۱۰۰ هزار شیبا جایزه بگیر!


شروع کن

با توجه به نقاط قوت فناوری سولانا، ویزا تصمیم گرفته است تا برنامه استیبل کوین خود را گسترش دهد تا سولانا را به عنوان یک مرکز آزمایشی در بر بگیرد. هدف این توسعه ارزیابی ظرفیت سولانا برای برآوردن نیازها و خواسته‌های مالی شرکت‌های مدرن است. این آزمایش ارزیابی خواهد کرد که آیا بلاکچین سولانا می‌تواند به طور موثر از عملیات خزانه‌داری ویزا پشتیبانی کند یا خیر، که بیشتر بر اعتماد آن به قابلیت‌های سولانا تاکید می‌کند.
قیمت فعلی سولانا ۱۸.۳۹ دلار است که نشان‌دهنده افزایش ۲.۱۹ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است. این عملکرد مثبت بازار حاکی از علاقه و سرمایه‌گذاری رو‌به‌رشد در سولانا است که تا حدی ناشی از شناخت مزایای فناوری منحصر‌به‌فرد ویزا است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا