سرور مجازی
zoomit

اپل تولید ۲۲۰ میلیون آیفون را در سال ۲۰۲۲ هدف‌گذاری می‌کند

به‌نوشته‌ی مک‌رومرز و به‌نقل از بلومبرگ، اپل قصد دارد در سال جاری میلادی، تقریباً ۲۲۰ میلیون دستگاه آیفون تولید کند. با وجود مشکلات زنجیره‌ی تأمین و پیش‌بینی تقاضای فراوان برای آیفون‌ها در پاییز امسال، هدف‌گذاری اپل برای تولید آیفون در سال ۲۰۲۲ تغییر چندانی درمقایسه‌با سال ۲۰۲۱ تجربه نکرده است.

گفته می‌شود اپل تصمیم خود مبنی‌بر تولید ۲۲۰ میلیون آیفون را به اطلاع تأمین‌کنندگان رسانده است. تحلیلگران بازار انتظار داشتند اپل امسال تعداد بیشتری آیفون بسازد. بسیاری از تحلیلگران گفتند به‌دلیل تغییرات آیفون در نسل جدید و پیش‌بینی استقبال گسترده‌ی مردم از این دستگاه‌ها انتظار دارند اپل برای تولید ۲۴۰ میلیون دستگاه آیفون در سال ۲۰۲۲ هدف‌گذاری کند.

مقاله‌های مرتبط:

  • آیفون 14 پرو اپل با تغییرات ظاهری قابل‌انتظار در دقیق‌ترین رندرهای غیررسمی دیده شد
  • آیفون 13 عنوان پرفروش‌ترین گوشی دنیا در فصل اول ۲۰۲۲ را از آن خود کرد

تغییرنکردن تعداد آیفون‌های تولیدی در سال ۲۰۲۲ در حالی فاش می‌شود که اپل اکنون برای رساندن حجم عرضه‌ی محصولات به سطح تقاضا با مشکلات زیادی دست‌و‌پنجه نرم می‌کند. شمار درخورتوجهی از محصولات اپل ازجمله مک های جدید با تأخیر چند هفته تا چند ماه به‌دست مشتریان می‌رسند. اپل اواخر تابستان امسال گوشی‌های سری آیفون 14 را با تغییراتی محسوس رونمایی می‌کند. شایعه‌ها می‌گویند مدل‌های پرو ناچ نمایشگر را کنار می‌گذارند و سراغ استفاده از حفره‌ی دایره‌ای و حفره‌ی بیضی‌شکل برای میزبانی از دوربین سلفی و حسگرهای فیس ID می‌روند.

درپایان باید به این نکته نیز اشاره کنیم که آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس برای اولین‌بار در تاریخ آیفون به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی مجهز خواهند بود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا