سرور مجازی
zoomit

اطلاعات مفید و کاربردی از نگهداری و تعمیر یخچال فریزر با کاردون

معمولاً در هر خانواده ای هر ۱۰ سال یک بار یخچال خریداری می‌شود و در طول این مدت ممکن یخچال خراب شود و گاه با تعمیر یخچال درست شود و گاه درست نشود.

درادامه نکاتی ضروری و مهم درمورد نگه‌داری و تعمیر یخچال فریزر به شما یاد خواهیم داد تا درصورت خرابی یا انتقال یخچال به مکان دیگر نکات ذکرشده را رعایت کنید. درصورت نیاز به تعمیر یخچال، می‌توانید از وب سایت کاردون کمک بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان یخچال شما را تعمیر کند.

مکان قرارگیری یخچال فریزر

مکانی که قرار است یخچال در آنجا باشد، اهمیت بالایی دارد؛ زیرا نباید گردوغبار و گرما تماسی با یخچال داشته باشد. سعی کنید دور و عقب یخچال حداقل ۳۰ سانتی‌متر با دیوار فاصله داشته باشد. عادات چسباندن یخچال به دیوار را هم کنار بگذارید؛ زیرا موجب بستن گردش هوا در لوله‌های پشت یخچال می‌شود.

مهم‌تر از همه سعی کنید دستگاه را در محیطی بگذارید که گردوغبار کمتری دارد تا یخچال نیازمند تعمیر نباشد. درصورت نصب یخچال توسط شرکت کاردون، می‌توانید هنگام مراجعه تعمیرکاران از آن‌ها بخواهید تا شما را در انتخاب مکان یخچال یاری کنند.

کاردون

پرهیز از مراجعه‌ی مکرر به یخچال

عادت بازکردن در یخچال و نگاه‌کردن درون آن را همه ما داریم. با این کار فقط عمر یخچال را کاهش می دهیم؛ زیرا با بازشدن در هوای سرد به بیرون منتقل می‌شود و موتور بعد از بسته‌شدن در شروع به ثابت‌کردن دمای محیط یخچال به دمای تنظیم‌شده می‌کند و درواقع هرچقدر این کار را تکرار کنید، موتور یخچال بیشتر کار می‌کند و درنتیجه، موجب کاهش عمر آن می‌شوید.

در بعضی موارد، در به‌صورت کامل بسته نمی‌شود؛ پس حتماً دقت کنید که در بسته شده است و بعد به‌سمت مکان دیگر بروید. دقت کنید که یخچال هر چند دقیقه یک بار باید خودکار کند؟ ۳۰ دقیقه باید روشن باشد، ۱۵ دقیقه خاموش.

تمیزکردن مداوم کویل‌های کندانسور و واشر یخچال

کویل‌های کندانسور را حداقل هر ۳ ماه تمیز کنید تا گردوغبار به این لوله‌ها آسیبی نزند. لاستیک دور در یخچال مانع ورود گردوغبار و خروج هوای داخل یخچال می‌شود. درصورت خراب‌شدن آن باید سریعاً لاستیک را تعویض کنید.

داخل یخچال را بوزدایی کنید، داخل یخچال و فریزر را هر چند وقت یک بار تمیز کنید، یخچال را به گ‌اندازه مناسب پر نگه دارید، یخ‌ساز یا فیلتر مربوط به مخزن آب را تعویض کنید و… برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت کاردون مراجعه کنید.

چند ساعت بعد از جابه‌جایی یخچال را به برق بزنیم؟

داخل یخچال را قبل جابه‌جایی خالی کنید و حداقل ۱ ساعت قبل اسباب‌کشی یخچال را از برق بکشید. هنگام جابه‌جایی یخچال محتاط باشید و سعی کنید یخچال به جایی برخورد نکند و به‌صورت افقی آن را حمل نکنید و اگر کمی کج باشد، اشکال ندارد.

از روشن کردن یخچال بعد از جابه‌جایی بپرهیزید؛ زیرا به‌دلیل وجود مایعی در موتور یخچال بهتر است بعد از گذشت ۵ ساعت آن را به برق بزنید. اگر مجبور شدید یخچال را کاملاً افقی کنید، ۱ روز صبر کنید و بعد به پریز متصل کنید. اگر یخچال در حین انتقال خراب شد و نیاز به تعمیر داشت، می‌توانید از سایت کاردون درخواست خدمات کنید تا تعمیرکاری باسابقه و حرفه‌ای در اسرع وقت یخچال شما را عیب‌یابی و تعمیر کند.

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی با کاردون

وب‌سایت کاردون اولین و بهترین در زمینه خدمات تعمیر یخچال، لباس‌شویی، تلویزیون و… است که تعمیرات لوازم خانگی اعم تعمیر یخچال را در منزل انجام می‌دهد.

دلیل سردنکردن قسمت بالای یخچال

دلیل سردنکردن قسمت بالای یخچال به مواردی مانند خودکار یخچال یا گرفتگی لوله‌ای پشت یخچال و اتمام گاز یخچال و… ارتباط دارد که باید تعمیرکار باسابقه تعمیر یخچال را به‌صورت حرفه‌ای انجام دهد. درصورت نیاز به وب‌سایت کاردون مراجعه و فرم درخواست تعمیرکار را پر کنید یا با پشتیبانی وب‌سایت کاردون تماس بگیرید.

تعمیر یخچال در منزل

یکی از نکات مثبت شرکت کاردون تعمیر یخچال در منزل شما است. اگر بخواهید یخچال را به تعمیرگاه ببرید، ممکن است به یخچال شما آسیب وارد شود.

وب‌سایت کاردون با تجربه زیاد تعمیرکاران خود به‌صورت حضوری مشکل یخچال را پیدا و رفع می‌کنند. به‌عنوان مثال، مشکلات متدوالی همچون سرمایش نداشتن یخچال یا فریزر، صدای زیاد یخچال و… را در منزل شما در کمترین زمان ممکن تعمیر می‌کنند.

نکاتی درباره کاردون

با وجود برندهای گوناگون لوازم خانگی در ایران، تنها دغدغه ما خراب گ‌نماندن لوازم خانگی شما است. کاردون تعمیرات و نصب و سرویس انواع یخچال فریزر و سایدبای‌ساید را با ضمانت و گارانتی تعویض قطعات انجام می‌دهد.

کاردون واسطه میان تکنسین‌ها و مشتریان نیست؛ بلکه تکنسین‌های کاردون عضوی از مجموعه کاردون هستند و همگی آن‌ها تأییدیه فنی و رفتاری کاردون را کسب کرده‌اند. علاوه‌براین، اگر وسیله‌ای دراختیار دارید که فاقد گارانتی است، می‌توانید پس از بازدید و نصب متخصصان کاردون، آن را گارانتی کنید.

نتیجه‌گیری

در این مطلب، سعی کردیم اطلاعات مفید و کاربردی از نگه‌داری و تعمیر یخچال فریزر را به‌صورت خلاصه نام ببریم. اگر تمایل داشتید، می‌توانید محتوای کامل آن را در وب‌سایت کاردون مطالعه کنید.

متخصصان کاردون در منزل شما در کمترین زمان ممکن تعمیرات مرتبط با انواع لوازم خانگی را انجام دهند و درصورت درخواست شما، آن را توسط خود شرکت گارانتی می‌کنند. کدام شرکت است که کالایی را بعد از اتمام گارانتی ضمانت یا تمدید گارانتی کند؟ اگر نیاز به تعمیرکار دارید، با پشتیبانی یا ازطریق فرم درخواست تعمیرکار تماس بگیرید.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا