سرور مجازی
پیشفرض

ساعات اجرای طرح ترافیک تغییر می‌کند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرده است که ساعات اجرای طرح ترافیک پس از ماه رمضان تغییر نمی‌کند.

به نقل از خبرگزاری صداوسیما، بر اساس اعلام این معاونت، ساعت آغاز اجرای هر دو طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا مانند ماه گذشته ۶ و ۳۰دقیقه صبح و ساعت پایان آن ۱۷ خواهد بود.

ساکنان محدوده‌های ترافیکی می‌توانند تا قبل از ساعت ۹ از یک‌بار خروج رایگان و بعد از ساعت ۱۶ از یک‌بار ورود رایگان استفاده کنند.

بنابر تصمیم شورای ترافیک تهران هم اکنون طرح‌های ترافیکی پایتخت در روز‌های عادی از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۷ اجرا می‌شود.

شرایط جاده‌ها در تعطیلات عید فطر

عین‌الله جهانی، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور در اولین روز از تعطیلات عید سعید فطر گفت:‌ در حال حاضر و تا اطلاع بعدی تردد از مسیر شمال به جنوب محور چالوس است و این جاده به صورت یکطرفه در مسیر جنوب به شمال بار ترافیکی را جابه‌جا می‌کند. در این مسیر ترافیک پرحجم و روان است و تنها در حد فاصل دوراهی شهرستانک تا پیچ سرهنگ و حد فاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی ادامه داد:‌ ترافیک در آزادراه تهران – شمال و حد فاصل تونل ۱۸ تا انتهای مسیر نیز پرحجم گزارش شده است. در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده مشا و حد فاصل لاسم تا آب اسک نیز وضعیتی مشابه گزارش شده و ترافیک پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین است. تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت بدون گره ترافیکی و روان گزارش شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور افزود: برابر گزارش‌های دریافتی ترافیک در آزادراه تهران – قم در محدوده های عوارضی، فرودگاه امام خمینی و شهرک صنعتی شمس آباد نیز پرحجم اما روان گزارش شده و در دیگر محورهای کشور مشکل ترافیکی خاصی گزارش نشده است.

mydtc.ir

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا