سرور مجازی
فضای مجازی

آشنایی با لپتاپ جدید و مقاوم Toughbook ۴۰ پاناسونیک

لپتاپ Toughbook ۴۰ جدید پاناسونیک که برای مشتریانی مانند ارتش، پلیس و شرکت‌های خدماتی طراحی شده، دنیای جدیدی از لپتاپ‌ها را به نمایش گذاشته است.

در ساخت این لپتاپ از یک شاسی آلیاژ منیزیم استفاده شده و دارای گواهینامه‌های بسیاری برای مقاومت در برابر گرد و غبار، آب، دما، رطوبت و لرزش است. همچنین لپتاپ Toughbook ۴۰ دارای طراحی تاشو مدولار بوده و ۱۴ اینچی است.

علاوه بر قابلیت تعویض باتری اصلی، رم و درایو‌های SSD، چهار ناحیه وجود دارد که می‌توانند گزینه‌های مختلفی را بپذیرند. این لپتاپ دارای یک درایو نوری، یک کارت خوان هوشمند، ترکیبات مختلف پورت ها، حسگر اثر انگشت و … است.

شرکت پاناسونیک ادعا می‌کند که لپتاپ Toughbook ۴۰ با یک باتری، ۱۸ ساعت دوام می‌آورد و با نصب دو باتری دو برابر کار می‌کند.

لپتاپ مقاوم Toughbook ۴۰ با وزن ۳.۳۵ کیلوگرم، یک رایانه شخصی با هسته ایمن مایکروسافت است که ویندوز ۱۱ پرو را بر روی پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل Core i۵ یا i۷ با ۱۶ گیگابایت رم (تا حداکثر ۶۴ گیگابایت) و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD (تا حداکثر ۲ ترابایت) اجرا می‌کند.

نمایشگر این لپتاپ یک صفحه نمایش لمسی FHD با تشخیص خودکار حالت لمس (قلم، انگشت، دستکش یا دست مرطوب) و روشنایی تا ۱۲۰۰ نیت (برای قابلیت مشاهده در فضای باز) است.

در ادامه خلاصه‌ای از مشخصات Toughbook ۴۰ را مشاهده می‌کنید.

مشخصات لپتاپ Toughbook ۴۰ پاناسونیک

مشخصات لپتاپ جدید Toughbook ۴۰ پاناسونیک


بیشتر بخوانید

  • نحوه تمیز کردن لپ تاپ به صورت اصولی و صحیح

 

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا