سرور مجازی
zoomit

شیائومی پد 6 برخلاف نسل قبل به‌جای اسپندراگون از تراشه مدیاتک استفاده خواهد کرد

شیائومی در سال ۲۰۲۱، تبلت‌های سری Pad 5 را در بازار چین معرفی و عرضه کرد و اخیراً نیز راهی بازار هند شدند. به‌گزارش Gizmochina، اکنون شرکت مذکور از رونمایی مدل‌های جانشین نسل قبل، یعنی Pad 6 در ماه اوت ۲۰۲۲ (مرداد و شهریور ۱۴۰۱) در چین خبر می‌دهد.

افشاگری به‌نام موکول شارما در گزارشی مدعی شد که شیائومی اکنون آزمایش پد ۶ آینده با شماره مدل 22081283G را در اروپا آغاز کرده و همچنین اضافه کرد که این تبلت می‌تواند تا پایان ژوئیه یا ماه اوت پرده‌برداری شود.

Pad 6 آینده ظاهراً در مرکز صدور گواهینامه EEC با شماره مدل 22081283G (L83) نیز فهرست شده است. همچنین گفته می‌شود که تبلت دیگری از برند ردمی نیز با مدل L81A وجود دارد.

می پد ۵ شیائومی با پشتیبانی از قلم مخصوص

بدین‌ترتیب پیش‌بینی می‌شود که شیائومی و ردمی برای عرضه‌ی حداقل چهار تبلت جدید با شماره‌های L81 و L81A و L82 و L83 در بازار آماده می‌شوند. ظاهراً فقط یکی از این تبلت‌ها از برند ردمی و سه مورد دیگر می احتمالاً از مدل‌های شیائومی پد ۶ خواهند بود.

مقاله‌ی مرتبط:

  • تبلت می پد 5 و می پد 5 پرو شیائومی با تراشه‌های قدرتمند معرفی شدند

در ادامه‌ی گزارش به این موضوع اشاره شد که سری Pad 6 شیائومی به‌جای تراشه‌ی سری اسنپدراگون کوالکام که در نسخه‌های قبلی‌اش (پد ۵ معمولی و پرو) استفاده شده بود، از تراشه‌های مدیاتک بهره خواهد برد.

هنوز اطلاعات زیادی درباره‌ی تبلت‌های آینده شیائومی و ردمی دردسترس نیست؛ اما پیش‌بینی می‌شود که در هفته‌ها و ماه‌های آینده جزئیات بیشتری منتشر شود؛ چراکه این محصولات تا چند ماه آینده رسماً معرفی خواهند شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا