سرور مجازی
شبکه اجتماعی

امکان ترک بی‌سرو صدا از گروه‌های واتس‌اپی ممکن می‌شود

واتس اپ بالاخره تصمیم گرفته است تا با حذف اعلان‌های مرتبط با ترک یک گروه توسط یک شخص، انجام این کار را برای مخاطبان خود آسان‌تر کند.
 
به گزارش دیتاسنتر من و به نقل از  techradar، ترک گروه‌های واتس اپ ممکن است برای بسیاری از افراد به دلایل اخلاقی دشوار باشد و آنها را به نوعی با رودربایستی مواجه کند. این حس با دانستن این که ترک گروه با ارسال اعلانی به تمامی اعضای گروه اعلام می‌شود، بدتر نیز خواهد شد و شاید هزینه ارسال پیام‌های جداگانه برای توضیح ترک گروه به افراد تحمیل شود.  
 
واتس اپ در سال 2022 به شدت روی اجتماعات خود تمرکز کرده است و در همین راستا تلاش کرده است که روش‌های به اشتراک گذاری محتوا و نیز ترک گروه را آسان‌تر بکند. به این ترتیب تیم توسعه دهندگان این نرم‌افزار تصمیم گرفته اند که اعلان ترک گروه را برای همه به جز ادمین‌ها حذف کنند.
 

 

 
هنوز به طور دقیق مشخص نیست که این ویژگی چه زمانی عرضه خواهد شد و کدام یک از پلتفرم‌های اندروید و iOS زودتر از دیگری قابلیت یاد شده را دریافت خواهند کرد اما به طور حتم بسیاری از کاربران از عرضه این ویژگی خوشحال خواهند شد و نفس راحتی خواهند کشید.
 
از طرفی دیگر بسیاری از کاربران امیدوار هستند که واتس اپ در آینده نزدیک ردپای پیام‌های حذف شده از گروه‌ها و پیام‌های شخصی را نیز حذف کند. این قابلیت برای مدت‌ها از سوی کاربران در خواست شده است و در مشابه آن در هیچ پیام رسان مشهور دیگری وجود ندارد اما به نظر نمی‌رسد که واتس اپ در این رابطه اقدام بزرگی کرده باشد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا