سرور مجازی
رمز ارز

ایمان قوی نهنگ‌ها به بیت کوین؛ ظهور ۱۶ آدرس جدید تنها در یک روز!

ایمان قوی نهنگ‌ها به بیت کوین؛ ظهور ۱۶ آدرس جدید تنها در یک روز!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش پلتفرم تحلیلی Santiment، در یک پیشرفت قابل‌توجه و در عرض تنها ۲۴ ساعت، ۱۶ آدرس جدید به تعداد آدرس‌‌های نهنگی که بین ۱۰۰ تا ۱،۰۰۰ بیت ‌کوین دارند، اضافه شده است.

این رقم نشان‌دهنده بیشترین افزایش یک روزه از ۲۸ فوریه سال ۲۰۲۲ است. به این ترتیب، تعداد کل آدرس‌های این گروه اکنون به ۱۳،۹۶۷ آدرس رسیده است.bitcoin-whales-increaseبا این حال، شایان ذکر است که این رشد تا حدی به دلیل پیشرفت کیف پول‌های کوچک‌تر به سطح بعدی است. در حال حاضر، ۱۴۰،۲۱۰ آدرس بین ۱۰ تا ۱۰۰ بیت کوین نگهداری می‌کنند.

در همین حال، داده‌های پلتفرم تحلیلی IntoTheBlock هم نشان می‌دهند که سرمایه گذارانی که بیت کوین‌های خود را برای مدت بیش از یک سال نگه داشته‌اند، ۶۹ درصد از عرضه این ارز دیجیتال را در اختیار دارند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

با این حال، قیمت بیت کوین همچنان با چالش‌های بزرگی روبرو است. علاوه بر تشدید تنش‌ها در خاورمیانه، ماینرهای بیت کوین نیز ممکن است با فروش ذخایر خود، فشار بیشتری به این ارز دیجیتال وارد کنند.

بر اساس داده‌های منتشرشده توسط IntoTheBlock، ماینرها در یک هفته گذشته، بیش از ۲۰ هزار بیت کوین فروخته‌اند که بیشترین میزان از آوریل است.

علی‌رغم این مشکلات، ناظران بازار خاطرنشان می‌کنند که اگر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین را تصویب کند، قیمت این ارز دیجیتال به شدت بهبود می‌یابد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا