سرور مجازی
فضای مجازی

چگونه تمام ایمیل‌های خود را در یک مکان دریافت کنیم؟

اگر می‌خواهید کمترین زمان ممکن را صرف بررسی ایمیل کنید، یک سایفون مجازی راه‌اندازی کنید که پیام‌ها را از تمام حساب‌های شما در یک مکان جمع‌آوری می‌کند. به‌جای پرسه زدن بین برنامه‌ها و دستگاه‌های مختلف، حساب‌هایتان را وادار کنید تا ایمیل‌ها را مستقیما به یک داشبورد واحد برای خواندن و مرتب‌سازی منتقل کنند. در اینجا نحوه انجام این کار  در تلفن هوشمند و رایانه آمده است؛

همگام سازی ایمیل‌ها در اندروید

جی‌میل برنامه ایمیل پیش‌فرض برای اندروید است که راحت است، زیرا با جمع‌آوری ایمیل‌ها از حساب‌های مختلف کار فوق‌العاده‌ای را انجام می‌دهد. پیام‌هایی از حساب گوگل که برای راه‌اندازی تلفن استفاده کرده‌اید به‌طور پیش‌فرض ظاهر می‌شوند، اما می‌توانید حساب‌های ایمیل دیگری را نیز اضافه کنید، خواه با Gmail باشند یا نباشند.

برنامه را باز کنید، سپس روی دکمه منو (سه خط افقی، بالا سمت چپ) ضربه بزنید و تنظیمات را انتخاب کنید. روی افزودن حساب ضربه زده و سپس مراحل راه‌اندازی را روی صفحه انجام دهید: از شما خواسته می‌شود یک ارائه‌دهنده ایمیل، مانند Outlook یا Yahoo را انتخاب کنید (اگر برای شما نشان داده نشد، روی Other ضربه بزنید)، سپس باید اعتبار ورود خود را وارد کنید.

در صفحه نهایی تنظیمات حساب، می‌توانید انتخاب کنید که هر چند وقت یک‌بار حساب با برنامه Gmail همگام‌سازی شود و آیا ایمیل‌های جدید اعلان‌ها را درخواست می‌کنند یا خیر. وقتی کارتان تمام شد، می‌توانید شروع به ارسال و دریافت ایمیل از برنامه Gmail کنید.

روی دکمه منوی برنامه ضربه بزنید و همه صندوق‌های ورودی را انتخاب کنید تا پیام‌های همه حساب‌هایتان را با حساب پیش‌فرض جیمیل‌تان ترکیب کنید، کادر جستجو در بالا همه حساب‌های شما را جستجو کرده و پوشه ارسال‌شده ایمیل‌های خروجی همه حساب‌های شما را نشان می‌دهد. اگر نیاز دارید یک حساب شخصی را ببینید یا از طریق آن جستجو کنید، روی آواتار حساب Google خود (بالا سمت راست) ضربه بزنید، سپس حساب را از لیست انتخاب کنید.

تنظیمات ایمیل

همگام سازی ایمیل‌ها در iOS

همانند Gmail در اندروید، برنامه از پیش نصب شده Mail در iOS به طور خودکار ایمیل‌های ارسال شده به آدرس مرتبط با Apple ID شما را ارسال می‌کند، همچنین می‌توانید به راحتی ایمیل‌های ارسال شده به حساب‌های دیگر را بررسی کنید.

برنامه اصلی تنظیمات را برای iOS باز کنید، سپس Mail را انتخاب کنید. روی Accounts و سپس Add Account ضربه بزنید تا لیستی از گزینه‌ها از جمله Microsoft Outlook و Google را مشاهده کنید. اگر موردی را که می‌خواهید نمی‌بینید، روی دکمه Other ضربه بزنید.

مراحل نشان داده شده روی صفحه را دنبال کنید تا یک حساب ایمیل دیگر در iOS راه اندازی کنید. باید نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید، سپس از شما پرسیده می‌شود که آیا می‌خواهید مخاطبان، تقویم‌ها و سایر داده‌های حساب را همگام‌سازی کنید یا خیر. 

هنگامی که حساب جدید را اضافه کردید، در صفحه حساب‌ها می‌توانید آن را مشاهده کنید، جایی که می‌توانید از منوی Fetch New Data برای انتخاب زمان همگام سازی ایمیل‌های جدید استفاده کنید. از صفحه صندوق‌های پستی در خود برنامه ایمیل، می‌توانید روی همه صندوق‌های ورودی ضربه بزنید تا همه پیام‌هایتان را به ترتیب زمانی ببینید، یا روی نام حساب خاصی ضربه بزنید تا پیام‌ها را از آن حساب به تنهایی مدیریت کنید.

آیفون

همگام سازی ایمیل‌ها در ویندوز

اگر از حساب مایکروسافت برای ورود به ویندوز استفاده می‌کنید، متوجه می‌شوید که برنامه Mail همراه از قبل با ایمیل‌های Microsoft (Outlook) شما پر شده است. اگر این کار را نمی‌کنید، اضافه کردن یک حساب ایمیل مایکروسافت بسیار ساده است، همانطور که یک حساب از هر سرویس ایمیل محبوب دیگری مرتبط است.

برنامه Mail را از منوی Start باز کنید (اگر نمی‌توانید بلافاصله آن را پیدا کرده از کادر جستجو استفاده کنید)، روی نماد cog (پایین سمت چپ نوار کناری) کلیک کرده و گزینه Manage accounts در سمت راست را جستجو کنید. روی آن کلیک کنید و سپس گزینه Manage accounts و سپس Add account را انتخاب کنید. می‌توانید نوع حساب خود را در صورت مشاهده آن انتخاب کنید، یا اگر نمی‌بینید حساب دیگر را بزنید.

از طریق کادر‌های محاوره‌ای بعدی کار کنید تا جزئیات ورود خود را برای حساب جدید وارد کنید. در بیشتر موارد فقط چند دقیقه طول می‌کشد، سپس می‌توانید آن را از صفحه مدیریت حساب‌ها انتخاب کنید تا نام آن را تغییر دهید یا تنظیمات همگام‌سازی ایمیل را تغییر دهید.

در حالی که از Mail با چندین حساب ایمیل استفاده می‌کنید، همه نام‌های حساب در سمت چپ برنامه لیست می‌شوند، بنابراین برای مشاهده ایمیل از آن حساب، روی هر نامی کلیک کنید. نمی‌توانید همه ایمیل‌های خود را از چندین حساب با هم در یک جریان مداوم مشاهده کنید، شما برای این کار به یک کلاینت متفاوت نیاز دارید.

ویندوز

همگام سازی ایمیل‌ها در macOS

مانند ویندوز، macOS یک حساب ایمیل پیش فرض به نام Mail دارد. پس از اینکه Mac خود را از ابتدا با استفاده از Apple ID تنظیم کردید، پیام‌های مربوط به حساب ایمیل مرتبط با آن Apple ID وارد برنامه Mail می‌شوند. این کاملا قادر است پیام‌های سایر حساب‌های شما را نیز مدیریت کند.

Mail را باز کرده و سپس روی منوی Mail و Add Account کلیک کنید. این‌ها حساب‌هایی هستند (مانند گوگل و یاهو) که برای کار با جنبه‌های مختلف macOS، از جمله برنامه ایمیل، راه‌اندازی شده‌اند. اگر می‌خواهید آدرس ایمیل جدیدی را مرتبط کنید، روی ورودی مربوطه در لیست کلیک کنید.

راه‌اندازی ساده است: نام کاربری و رمز عبوری را که معمولا برای ورود به حساب ایمیل استفاده می‌کنید، وارد کرده و نوع داده‌ها را برای همگام‌سازی انتخاب کنید. برای مثال، با حساب‌های گوگل و مایکروسافت، می‌توانید مخاطبان و اطلاعات تقویم و همچنین پیام‌ها را همگام‌سازی کنید.

پس از تکمیل فرآیند، ایمیل‌هایی از حساب دیگر ظاهر می‌شوند. برای مشاهده همه پیام‌های ایمیل خود با هم، روی صندوق ورودی در قسمت صندوق‌های پستی سمت چپ کلیک کنید، یا اگر می‌خواهید روی ایمیل‌های یک حساب خاص تمرکز کرده و نام حساب را از منوی فرعی صندوق ورودی انتخاب کنید.

مک

همگام سازی ایمیل‌ها در سایر مشتریان

بسیاری از سرویس گیرندگان ایمیل دیگر وجود دارند که به شما امکان می‌دهند همه پیام‌های خود را در یک مکان مطالعه کنید. برای مثال، Gmail در وب می‌تواند پیام‌ها را از چندین حساب وارد کند. سپس این پیام‌ها با سرویس گیرندگان Gmail برای Android و iOS همگام‌سازی می‌شوند.

وقتی Gmail در وب باز است، روی نماد چرخ دنده (بالا سمت راست) کلیک کرده و همه تنظیمات را مشاهده کنید. پس از انتخاب حساب‌ها، یک حساب ایمیل برای وارد کردن پیام‌ها از جای دیگری اضافه کنید. باید جزئیات ورود خود را برای حساب ارائه دهید، و حتی می‌توانید برای مرتب‌سازی آسان‌تر، برچسب خاصی برای این پیام‌ها در Gmail اختصاص دهید. ایمیل‌های همه حساب‌های ثبت‌شده شما در یک صندوق ورودی با هم ترکیب می‌شوند.

Outlook برای Windows و macOS کار خوبی در مدیریت چندین حساب ایمیل در یک مکان انجام می‌دهد، اگرچه مانند برنامه Mail اصلی ویندوز، همه پیام‌های شما را در یک صندوق ورودی نشان نمی‌دهد. با کلیک بر روی File، سپس Info و Add account یک حساب جدید اضافه کنید، دوباره فقط باید جزئیات ورود خود را وارد کنید. حساب جدید به عنوان یک ورودی جدید در صفحه ناوبری سمت چپ ظاهر می‌شود.

با این حال، Outlook در وب، ایمیل‌های چند حساب را با هم در یک مکان نشان می‌دهد: روی نماد cog (بالا سمت راست) کلیک کنید، در این مرحله همه تنظیمات Outlook و ایمیل را مشاهده خواهید کرد. همگام‌سازی ایمیل را انتخاب کنید، در اینجا می‌توانید حساب‌های جدیدی اضافه کنید، اما قبل از اینکه نام کاربری و رمز عبور مربوطه را وارد کنید، می‌توانید انتخاب کنید که آیا حساب جدید مجموعه‌ای از پوشه‌های خاص خود را دارد یا از پوشه‌هایی که از قبل تنظیم شده‌اند (صندوق ورودی، ارسال‌شده و غیره) استفاده می‌کند.


بیشتر بخوانید

  • نحوه ضبط ویدئو از صفحه نمایش در مک

منبع: popsci

 
 

 

 

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا