سرور مجازی
رمز ارز

با برنامه جدید ترا چه بر سر توکن‌های قبلی می‌آید؟

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به دنبال سقوط اخیر ترا، تیم توسعه‌دهنده این پروژه سعی در احیای آن دارد. این تیم، روز دوشنبه با انتشار یک سری توییت، در مورد برنامه‌های جدید خود برای احیای اکوسیستم ترا خبر داد.
طبق گزارش‌ها، این تیم برخلاف باور عمومی قصد ایجاد یک فورک از بلاکچین موجود را ندارد، بلکه تصمیم گرفته یک بلاکچین کاملاً جدید را از بلاک صفر (جنسیس) راه‌اندازی کند. بنابراین، بر اساس برنامه جدید تیم ترا، تاریخچه بلاکچین موجود (ترا کلاسیک) با بلاکچین جدید که ترا ۲.۰ نام دارد، به اشتراک گذاشته نخواهد شد.
به این ترتیب، برنامه‌های غیرمتمرکز محبوب و دارایی‌های موجود در شبکه ترا کلاسیک، از قبل در ترا ۲.۰ وجود نخواهند داشت و توسعه‌دهندگان باید برنامه‌های خود را به شبکه جدید انتقال دهند.
در همین حال، گزارش شده که یک صرافی غیرمتمرکز به نام Phoenix Finance به عنوان اولین صرافی غیرمتمرکز در بلاکچین ترا ۲.۰ آغاز به کار خواهد کرد. تیم Phoenix متشکل از توسعه‌دهندگان باتجربه‌ای در حوزه دیفای است که پیش‌تر در شرکت‌های گوگل، تیک تاک و فیس‌بوک کار می‌کردند و هیچ ارتباطی با TerraForm Labs ندارند.
هدف از راه‌اندازی این صرافی غیرمتمرکز، ارائه یک تجربه کاربری روان در بخش دیفای، در بلاکچین ترا ۲.۰ عنوان شده است. برای دستیابی به این هدف، تیم Phoenix قصد دارد یک استخر بدون مجوز و همچنین، محصولاتی را بسازد که هرگز تغییر نخواهند کرد.

رمزارز نیوز در اینستاگرام
آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.

مشاهده

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا