سرور مجازی
تکنولوژی

اینستاگرام روی قابلیت افزودن چندین لینک به بخش بیو کار می‌کند

اینستاگرام در حال حاضر فقط اجازه نمایش یک لینک را در پروفایل کاربران می‌دهد. در نتیجه، حالا سایت‌های زیادی به وجود آمده‌اند که مجموعه لینک‌های مورد نیاز صفحات اینستاگرام را ذخیره کرده و به کاربر نشان می‌دهند. ولی این شبکه اجتماعی حالا مشغول کار روی سیستمی برای نمایش چند لینک در بخش Bio است.

اینستاگرام چند وقتی است که آزمایش داخلی روی این ویژگی را شروع کرده تا محدودیت نمایش یک لینک در بیو را از بین ببرد. «الساندرو پالوزی»، توسعه‌دهنده موبایل قبلا در ماه اکتبر در صفحه توییتر خود گفته بود که این شرکت در حال کار روی قابلیت افزودن چند لینک صفحه پروفایل است. او در ماه‌های اخیر مدام اطلاعات بیشتری را در این باره به اشتراک گذاشته و اخیرا در پستی نشان داده که علاوه بر امکان افزودن تعدادی زیادی لینک، می‌توان صفحه اینستاگرام را به فیسبوک وصل کرد.

قابلیت افزودن چندین لینک به بیوی اینستاگرام

اینستاگرام تاریخ عرضه این قابلیت را اعلام نکرد

سخنگوی متا هم در ایمیلی تایید کرده که توییت‌های پالوزی نمونه اولیه این قابلیت را نشان می‌دهد. با این حال، ظاهرا در حال حاضر هیچ نسخه‌ای از این ویژگی به‌صورت عمومی در دست آزمایش قرار ندارد. این شرکت فعلا اطلاعات بیشتری درباره این پروتوتایپ یا زمان آغاز آزمایش‌های عمومی منتشر نکرده است.

اینستاگرام چند وقت پیش اعمال تغییرات در بخش بیو را آغاز کرد و گزینه‌هایی مثل View Shop و Reserve را در اختیار محتواسازان و کسب و کارهای کوچک قرار داد. این شرکت پارسال هم قابلیت افزودن لینک در استوری را برای همه کاربران فعال کرد.

نوشته های مشابه

قابلیت افزودن چندین لینک به بخش بیو به محتواسازان اجازه می‌دهد راحت‌تر درآمدزایی داشته باشند. آن‌ها در حال حاضر مجبورند لینک‌های خود را به دقت انتخاب یا از سرویس‌هایی استفاده کنند که چند لینک را نمایش می‌دهد. از جمله این سرویس‌ها می‌توان به Linktree اشاره کرده که ظاهرا ارزش آن از 1.3 میلیارد دلار فراتر رفته است. اما در آینده این امکان برای خود کاربران فراهم خواهد شد تا بتوانند با اشتراک‌گذاری چندین لینک به راحتی درآمدزایی داشته باشند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا