سرور مجازی
zoomit

تور ارزان ترکیه با نامی گشت

البته که زمان خرید تور ترکیه هم در ارزان بودن تورهای ترکیه نقش بسزایی دارد. در این مطلب، آزانس مسافرتی نامی گشت سعی دارد اطلاعاتی کاملی در مورد تور ارزان ترکیه به شما عزیزان ارائه کند. توجه داشته باشید که مزیت تورهای ترکیه این است که تمامی پارامترهای سفر را می ‌توانید خودتان به دلخواه بر طبق سلیقه و بودجه خود انتخاب کنید و هیچ اجباری در ساعات پروازی، ایرلاین ‌ها، هتل محل اقامت و خدمات دریافتی و… برای شما مسافران وجود ندارد.

برای خرید ارزان و به ‌صرفه تورهای مسافرتی به مقصد شهرهای ترکیه، ساعات پروازی و ایرلاین ‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند. در ضمن مهم است بدانید که از تمامی شهرهای ایران به سمت استانبول پروازهای غیر مستقیم نیز وجود دارد! اما نرخ پروازهای غیرمستقیم تقریباً 1.5 برابر قیمت بلیط پروازهای مستقیم بریاتان تمام می‌شود. بنابراین در این حالت پرواز مستقیم برای شما مقرون‌به‌صرفه تر و ارزان خواهد بود. نکته بعدی که باید توجه داشته باشید این است که قیمت بلیط ایرلاین‌ های خارجی از هزینه بلیط ایرلاین‌های ایرانی بیشتر می ‌باشد. پس در این حالت نیز انتخاب ایرلاین ایرانی برای تور ترکیه ارزان منطقی تر است.

پس از همه این ‌ها، موضوع اصلی ساعات پروازی است که در قیمت تور ترکیه ارزان تاثیرگزار است. در حالت عادی برای تورهای ترکیه پروازهای صبح به شب یا صبح به عصر تهیه می‌شود. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که ارزان ‌ترین ساعات پروازی تورهای ترکیه شب به صبح (شب رفت و صبح برگشت) است؛ بنابراین ساعات پروازی شب به صبح نیز در تور ترکیه ارزان تأثیرگذار است.

نامی گشت

بهترین زمان خرید تور ترکیه ارزان چه موقعی است؟

بهترین زمان خرید تور ترکیه ارزان، کاملاً به شهر محل اقامت شما بستگی دارد. اما براساس یک قاعده و قواعد کلی، بهترین زمان خرید تور ترکیه ارزان اواخر فصل پاییز، اواسط فصل زمستان و ماه مبارک رمضان است؛ چراکه درست در این بازه‌ های زمانی از سال ظرفیت هتل ‌های محل اقامت و ظرفیت پرواز به‌طور کامل تکمیل نمی‌ شود و هتل‌ها و پرواز ها آفرهای هیجان انگیزی را به مسافران ارائه می‌دهند! خوب طبیعتا در این حالت بهتر است تورها با قیمت ارزان ‌تری به فروش برسند تا اینکه سوخت کامل شوند! البته این نکته را ر نظر داشته باشید که در این حالت تورها کاهش نرخ چند برابری نخواهند داشت و فقط تا حدودی قیمت آن‌ ها کاهش پیدا می ‌کند.

تور استانبول ارزان را چطور تهیه کنیم؟

فرصت سفر با تور استانبول آن هم بصورت ارزان و مقرون‌به‌صرفه از آژانس نامی گشت را به هیچ وجه از دست ندهید! خوبی و زیبایی‌ های این شهر تنها به تنوع مراکز خرید، تنوع برند‌های مختلف، مساجد زیبا و با شکوه، جذابیت و گوناگونی طبخ غذاهای خوشمزه و ماساژ و حمام ترکی نمام نمی‌شود. شما عزیزان در سفر با تور استانبول ارزان هم‌زمان از دو قاره، از محله ‌های قدیمی و بافت کهن و هم از محله‌ ها و پاساژ‌های به روز و مدرن دیدن خواهید کرد. همین تنوع مکان های دیدنی باعث شده تا این شهر مسافرانش را با هر توان مالی و بودجه ‌ای میزبانی کند. برای مثال از هتل ‌های لوکس و 5 ستاره و به روز تا هتل ‌های 3 ستاره ارزان و مقرون‌به‌صرفه متناسب با بودجه هر شخص؛ شما انتخاب‌های متنوعی دارید.

نامی گشت

خوب خرید تور ارزان استانبول اول از همه به این موضوع بستگی دارد که شما با چه هدفی به استانبول سفر می‌کنید و چقدر می‌ خواهید برای سفرتان هزینه کنید. آژانس ‌های چارتر کننده گاهی پکیج ‌های مختلفی را در قالب تور ارزان استانبول به مسافران ارائه می‌دهند. اما تور ارزان استانبول در واقع به چه معنا است؟ در مواقع عادی (به جز لحظه آخری ‌ها) این هتل است که در ارزان شدن تور استانبول نقش پرنگی ایفا می‌کند. بنابراین اگر قرار باشد تور ارزان استانبول شما با یک هتل سطح پائین دو یا سه ستاره بسته شود، بله می ‌توانیم بگوییم که تور شما می ‌تواند کیفیت پائینی داشته باشد. این تجربه خیلی از مسافران نامی گشت است، شاید شما هم به این موضوع پی برده باشید که بسیاری از هتل‌ های دو یا سه ستاره استانبول امکانات بسیار پایینی دارند. حالا این انتخاب شما است که از امکانات هتل چه می ‌خواهید! ولی دقت کنید که فقط صرف ارزان بودن، هتلی را رزرو نکنید که هم بودجه و هم زمان تان به هدر رود، و به محض رسیدن و ناراضی بودن از هتل مجبور شوید هتلتان را تعویض کنید.

در ضمن توجه داشته باشید که پرواز‌های استانبول با ایرلاین ‌های ایرانی ارزان ‌تر هستند، چون معمولاً شب به استانبول می ‌روند. پرواز‌های ماهان ساعت 17، معراج ساعت 17 و 19:40، قشم ایر ساعت 17 و 23 و ایران ایر ساعت 23 پرواز‌های ارزان‌تری نسبت به پرواز‌های صبح هستند. ضمنا پرواز‌های صبح با هواپیمایی ترک مثل ترکیش و اطلس جت قیمت بالاتری دارند و اینکه اگر شما تور ارزان استانبول را با پروازهای ارزان شب تهیه کنید، آخر شب به هتل می‌ رسید و اتاقتان را تحویل می‌ گیرید، یعنی هزینه یک شب را باید اضافه تر پرداخت کنید! در نهایت پیشنهاد مجموعه مسافرتی نامی گشت به شما عزیزان این است که این مقاطع زمانی را برای سفر با تور ارزان استانبول انتخاب کنید:

  • بعداز تعطیلات نوروز
  • مهرماه
  • اوایل بهمن تا اواخر اسفند
  • اوایل هفته
  • این زمان‌ها بدون در نظر گرفتن تعطیلی، مناسبت یا جشنواره هاست.

نتیجه‌گیری نهایی

آژانس نامی گشت در حال حاضر تنوع بی نظیری را در تورهای ترکیه بخصوص تور استانبول، آنتالیا و… در سایت خود ارائه کرده است که شامل تورهای 3 شب و 4 روز، 4 شب و 5 روز، 7 شب و 8 روزه و… است که شما عزیزان این امکان را دارید کیفیت و آرامش در سفر را در بالاترین سطح با این مجموعه تجربه کنید و البته ناگفته نماند که شما مسافران در خصوص اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای خارجی می‌توانید با کارشناسان با تجربه این مجموعه با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398- 021 تماس بگیرند و در خصوص تور مورد علاقه خود هر سوالی دارید بپرسید و با خیال راحت سفری آرامش بخش و عالی را تجربه کنید.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا