سرور مجازی
رمز ارز

آیا به‌روزرسانی‌های جدید، AXS را از نابودی نجات خواهد داد؟

آیا به‌روزرسانی‌های جدید، AXS را از نابودی نجات خواهد داد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اکسی اینفینیتی (AXS)، یک بازی محبوب بلاکچین Play-to-Earn، قرار است فصل 6 اورجینز (Origins) خود را با چندین به‌روزرسانی با هدف احیای علاقه بازیکنان به این مجموعه راه‌اندازی کند. این به‌روزرسانی‌ها شامل مکانیک کارت‌های جدید، تغییرات متعادل و سرعت‌های بهبودیافته برای افزایش پیچیدگی و رقابت در بازی است.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!

با تمام این تلاش‌ها، اکسی اینفینیتی با کاهش تعداد کاربران فعال روبه‌رو بوده است؛ به طوری که تعداد بازیکنان ماهانه اکسی از اوج ۲.۷۰ میلیون نفر در فوریه ۲۰۲۲ به کمتر از ۵۰۰۰۰۰ در اوت ۲۰۲۳ کاهش یافته است. این امر نشان‌دهنده کاهش ۱۹ درصدی از ابتدای سال تا به امروز است. کمتر شدن تعامل کاربران همچنین در کاهش حجم فروش ماهانه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) اکسی اینفینیتی نیز منعکس شده است؛ که از ژانویه تا کنون بیش از ۵۰ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

آیا به‌روزرسانی‌های جدید، AXS را از نابودی نجات خواهد داد؟

توکن بومی اکسی اینفینیتی، AXS، از ابتدای سال شاهد کاهش ۲۵ درصدی ارزش خود بوده و در حال حاضر در قیمت ۴.۴۵ دلار معامله می‌شود. با این حال، با وجود کاهش قیمت اکسی اینفینیتی و همچنین تعامل کاربران، شواهدی از تجمع مداوم اکسی در اکوسیستم بازی مشاهده می‌شود. میانگین سن کوین (Mean Coin Age) اکسی اینفینیتی، که میانگین سنی تمام توکن‌ها در بلاکچین این رمزارز را ردیابی می‌کند، در سال گذشته ۵۱ درصد افزایش یافته است؛ که نشان‌دهنده انباشت مداوم اکسی توسط بازیکنان و سرمایه‌گذاران است.

اگرچه فصل جدید و به‌روزرسانی‌های این پروژه ممکن است منجر به افزایش علاقه به اکسی اینفینیتی شود، اما کاهش تعداد کاربران و کم شدن فروش NFT قطعاً چالش‌هایی را ایجاد خواهد کرد. انباشت اکسی اینفینیتی ممکن است نشان‌دهنده این باشد که برخی از سرمایه‌گذاران دارایی‌های خود را حفظ کرده‌اند، اما باید دید که آیا این پیشرفت‌ها برای معکوس کردن دارایی‌های رو‌به‌زوال صنعت بازی در بلندمدت کافی است یا خیر. موفقیت اکسی اینفینیتی احتمالاً به توانایی آن در جذب و حفظ پایگاه بازیکنان بزرگتر در فضای بسیار رقابتی بازی‌های بلاکچینی بستگی دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا