سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

نویسنده کتاب استیو جابز، زندگی‌نامه ایلان ماسک را می‌نویسد

«والتر ایزاکسون» که تا به امروز کتاب‌های زیادی درباره زندگی افراد مشهور مانند استیو جابز نوشته، حالا می‌خواهد روی یکی از جنجالی‌ترین و ثروتمندترین افراد حال حاضر دنیا یعنی ایلان ماسک تمرکز کند و زندگی‌نامه مدیرعامل تسلا را بنویسد.

ایلان ماسک در توییتی از نوشتن زندگی‌نامه‌اش توسط ایزاکسون خبر داده. ماسک همچنین به این موضوع اشاره کرده که ایزاکسون در چند روز اخیر او را تحت نظر داشته. در حال حاضر نمی‌دانیم زندگی‌نامه ایلان ماسک در چه تاریخی منتشر می‌شود و همچنین از مدت زمانی که ایزاکسون می‌خواهد روی این کتاب کار کند هم اطلاعی نداریم.

نوشتن زندگی‌نامه مدیرعامل سابق اپل که با نام استیو جابز منتشر شد، بیش از دو سال طول کشید و در این مدت ایزاکسون با بیش از ۱۰۰ نفر درباره جابز مصاحبه کرد.

این اولین باری نیست که کتابی درباره ماسک نوشته می‌شود، اما ایزاکسون مهم‌ترین نویسنده‌ای است که تصمیم به چنین کاری گرفته. ایزاکسون در حال حاضر در دانشگاه «تولین» تدریس می‌کند. این نویسنده مدیرعاملی موسسه «Aspen» و سی‌ان‌ان را در کارنامه‌اش دارد.

زندگی‌نامه ایلان ماسک

در حال حاضر زندگی‌نامه ایلان ماسک تحت نام «ایلان ماسک: چگونه مدیرعامل میلیاردر اسپیس ایکس و تسلا آینده ما را می‌سازد» نوشته «اشلی ونس» در بازار وجود دارد، اما این کتاب در سال ۲۰۱۵ چاپ شد و از آن زمان تا به امروز شرکت‌های تحت مدیریت ماسک تغییرات زیادی را تجربه کرده‌اند.

تسلا حالا ارزشمندترین کمپانی خودروسازی دنیاست و اسپیس ایکس خودش را برای پرتاب راکت استارشیپ آماده می‌کند. اینترنت ماهواره‌ای استارلینک هم حالا در اختیار ۹۰ هزار کاربر در ۱۲ کشور قرار دارد.

اخیرا یک کتاب دیگر هم درباره ایلان ماسک نوشته شده که در آن به موضوع درخواست ماسک برای مدیرعاملی اپل اشاره شده که البته مدیرعامل تسلا چنین موضوعی را رده کرده است.

در نهایت بد نیست بدانید زندگی‌نامه جابز نوشته ایزاکسون برای ساخت فیلمی درباره این شخصیت مورد استفاده قرار گرفت، بنابراین شاید در آینده هم شاهد ساخت فیلمی درباره زندگی ماسک باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا