سرور مجازی
تکنولوژی

اوپو از تبلت پد ایر و ایرباد Enco R رونمایی کرد

اوپو در کنار گوشی‌های سری رینو 8، یک تبلت جدید به همراه یک ایرباد بی‌سیم را هم معرفی کرد. این تبلت 10 اینچی به نام پد ایر، دومین تجربه این برند در ساخت تبلت محسوب می‌شود و ایرباد انکو R نیز با درایور 13.4 میلی‌متری تا 24 ساعت شارژدهی دارد.

تبلت اوپو پد ایر دارای نمایشگر ال‌سی‌دی 10.36 اینچی با وضوح تصویر 2000 در 1200 پیکسل است که رفرش ریت 60 هرتز دارد. این تبلت همچنین به بلندگوی چهارگانه دالبی اتموس نیز مجهز شده تا کیفیت صوتی مناسبی را ارائه دهد.

در ضمن همانطور که از کلمه ایر استفاده شده در نام این محصول برمی‌آید، پد ایر وزن بسیار کمی دارد و وزن آن تنها 440 گرم است. در بخش دوربین نیز این تبلت از یک دوربین 8 مگاپیکسلی پشتی به همراه یک دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی برخوردار است.

معرفی تبلت و ایرباد جدید از سوی اوپو

سایر مشخصات تبلت اوپو پد ایر و ایرباد انکو R

بنابر گزارشات، پد ایر در زمینه سخت‌افزار نیز مجهز به تراشه اسنپدراگون 680 به همراه رم 4 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی است که می‌توان آن را به وسیله کارت حافظه میکرو SD افزایش داد.

نوشته های مشابه

سیستم عامل این محصول نیز ColorOS مبتنی بر اندروید 12 است و از باتری 7100 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ 18 واتی بهره می‌برد. در این تبلت خبری از پشتیبانی از سیم‌کارت نیست.

معرفی تبلت و ایرباد جدید از سوی اوپو

اوپو پد ایر در دو رنگ نقره‌ای ستاره‌ای و خاکستری مه‌آلود به بازار خواهد آمد و لازم به ذکر است که مدل پایه 4/64 گیگابایتی 195 دلار و مدل 6/128 گیگابایتی نیز 255 دلار قیمت خواهد داشت و از تاریخ 11 خرداد در بازار چین موجود خواهد بود.

در پایان بد نیست نگاهی به مشخصات ایرباد Enco R باشیم که با درایور 13.4 میلی‌متری از کدک‌های AAC و SBC پشتیبانی می‌کند، همچنین این ایرباد دارای هوش مصنوعی کاهش نویز تماس است اما خبری از ویژگی ANC در آن نیست.

معرفی تبلت و ایرباد جدید از سوی اوپو

گفتنی است که این محصول عمر باتری 24 ساعته دارد، وزن هر یک از ایربادها برابر با 3.5 گرم است، از اتصال بلوتوث 5.2 بهره می‌برد و شارژ آن نیز با یک کابل USB-C انجام می‌شود. ایرباد انکو R قیمتی معادل 45 دلار دارد و مانند پد ایر از 11 خرداد در دسترس خواهد بود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا