سرور مجازی
zoomit

ایسوس و انویدیا سریع‌ترین مانیتور دنیا با نرخ نوسازی ۵۰۰ هرتز را معرفی کردند

انویدیا بار دیگر با ایسوس همکاری کرده تا سریع‌ترین مانیتور G-SYNC روی کره‌ی زمین، یعنی ROG Swift 500 Hz را تولید کند. ایسوس ROG Swift اولین مانیتوری بود که G-SYNC با نرخ ۳۶۰ هرتز را به دنیای گیمرهای E-Sports آورد. این مانیتور در سال ۲۰۲۰ وارد بازار شد و حالا ایسوس محصول مشابهی با توانایی بیشتر تولید کرده است.

به گزارش wccftech، شرکت مذکور با جدیدترین مانیتور گیمینگ ROG Swift نرخ نوسازی فوق‌العاده‌ بالای ۵۰۰ هرتز را ارائه می‌کند و به‌همین‌دلیل، آن را ROG Swift 500 Hz می‌نامد.

انویدیا در پستی می‌نویسد:

اکوسیستم Reflex همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد؛ ایسوس ASUS ROG Swift 500Hz، اولین مانیتور G-SYNC با نرخ نوسازی ۵۰۰ هرتز جهان را معرفی کرد. ایسر نیز مانیتور Predator X28 G-SYNC و کولر مستر ماوس‌های گیمینگ MM310 و MM730 را به نمایش گذاشتند.

ROG Swift 500 Hz پوستر تبلیغاتی

این مانیتور با پنل ۲۴ اینچی‌ای که دارای حداکثر وضوح 1080p است به طراحی ASUS ROG Swift وفادار می‌ماند. محصول مذکور به‌طور خاص روی ارائه‌‌ی نرخ نوسازی با بیشترین اندازه و وضوح مورد نظر گیمرهای E-Sports تمرکز دارد. رزولوشن 1080p باید حداکثر خروجی ۵۰۰ هرتز را هنگام استفاده از کارت گرافیک رده‌بالا فراهم کند.

گفته می‌شود ROG Swift 500 Hz از ابتدا برای بازی‌های رقابتی طراحی شده است و پنل آن حداکثر وضوح حرکتی را ارائه می‌دهد. درحال‌حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت و دسترسی این محصول وجود ندارد، اما انتظار می‌رود به‌زودی ایسوس جزئیات بیشتری را اعلام کند.

صفحه مشخصات ROG Swift 500 Hz

مقاله‌ی مرتبط:

  • مانیتور قابل‌حمل ProArt ایسوس در‌کنار مانیتورهای جدید این شرکت معرفی شد

مانیتورهای G-SYNC Esports با فرکانس ۵۰۰ هرتز بسیار سریع هستند، زمان پاسخگویی پایین‌تری دارند و به‌طور خاص برای بازی‌های رقابتی مانند CS:GO ،Valorant ،Overwatch و Rainbow Six Siege طراحی شده‌اند.

با مشاهده‌ی ویدئوی زیر می‌توانید متوجه شوید که چگونه این فناوری جدید و پیشرفته‌ی مانیتور، ردیابی هدف را بهبود می‌بخشد و به گیمرهای حرفه‌ای اجازه می‌دهد دشمنان را زودتر شناسایی کنند:

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا