نماد سایت مجله خبری دیتاسنتر من

گلکسی واچ 4 سامسونگ سرانجام به‌ گوگل اسیستنت مجهز شد

سامسونگ روز گذشته اعلام کرد دستیار صوتی گوگل یعنی Google Assistant از این پس روی گلکسی واچ 4 قابل‌دانلود است و کاربران می‌توانند آن را ازطریق پلی استور تهیه کنند. گوگل اسیستنت ازطریق منوی اپلیکیشن‌های گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک قابل‌اجرا خواهد بود. کاربر در صورت تمایل می‌تواند از فرمان صوتی یا دکمه‌ی هوم ساعت برای اجرای گوگل اسیستنت استفاده کند.

کاربران Samsung Galaxy Watch 4 مدت‌ها است منتظر اضافه شدن گوگل اسیستنت به ساعت هوشمند خود هستند. گوگل و سامسونگ به هنگام معرفی سیستم‌عامل Wear OS 3 وعده دادند که این پلتفرم قابلیت‌های متنوعی به دارندگان ساعت‌های هوشمند شرکت کره‌ای ارائه می‌دهد. پیش‌تر ساعت‌های مبتنی‌بر تایزن سامسونگ صرفاً بیکس‌بی را به‌عنوان دستیار هوشمند ارائه می‌دادند.

گلکسی واچ 4 سال گذشته روانه‌ی بازار شد و از همان زمان شماری از کاربران به نبود گوگل اسیستنت در این ساعت انتقاد کردند. با وجود ناراحتی کاربران، سامسونگ و گوگل تاریخ مشخصی را برای اضافه شدن اسیستنت به گلکسی واچ 4 اعلام نکردند و صرفاً گفتند این اتفاق به‌زودی رخ می‌دهد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • بررسی گلکسی واچ 4 کلاسیک سامسونگ [با بررسی ویدیویی]

براساس آنچه ورج می‌نویسد، سامسونگ مدتی پیش به‌صورت اتفاقی ویدئویی را در یوتیوب منتشر کرد که گوگل اسیستنت را روی گلکسی واچ 4 به نمایش می‌گذاشت. آن ویدئو نشان داد که فاصله‌ی زیادی تا اضافه شدن دستیار دیجیتالی گوگل به ساعت گلکسی واچ 4 نداریم.

سامسونگ پس از برگزاری مراسم Google I/O 2022 اعلام کرد گوگل اسیستنت «تابستان امسال» به گلکسی واچ 4 اضافه می‌شود. بااین‌حال در نهایت تصمیم گرفت دستیار گوگل را زودتر دردسترس قرار دهد.

مجله خبری mydtc

خروج از نسخه موبایل