سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

گوگل پلی کنسول بخشی از مشخصات گلکسی A03s سامسونگ را فاش کرد

رویداد گلکسی آنپکد هفته گذشته برگزار شد اما هنوز منتظر چند محصول دیگر از سوی سامسونگ هستیم. یکی از این محصولات گلکسی A03s است که بازار محصولات اقتصادی را هدف قرار می‌دهد و حالا بخشی از مشخصات آن فاش شده است.

گوگل پلی کنسول به‌تازگی اطلاعات گلکسی A03s سامسونگ را ثبت و بخشی از مشخصات فنی آن را تایید کرده است. این موبایل اقتصادی به چیپست مدیاتک MT6765 یا همان هلیو P35 مجهز می‌شود و در کنارش ۳ گیگابایت رم خواهد داشت.

در این پایگاه داده گفته شده که نمایشگر گلکسی A03s از رزولوشن ۱۳۳۹ در ۷۲۰ پیکسل با تراکم ۳۰۰ پیکسل بر هر اینچ بهره می‌برد. این گوشی با اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 از راه می‌رسد. ظرفیت باتری در گوگل پلی کنسول ذکر نشده اما مرجع FCC قبلا نشان داده بود که گلکسی A03s باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

در حال حاضر مشخص نیست که گلکسی A03s دقیقا چه زمانی معرفی خواهد شد، اما بازار هدف آن احتمالا اروپا و هند است. قیمت این گوشی باید در بازار اروپا حدود ۱۵۰ یورو باشد تا بتواند نظر طرفداران گوشی‌های ارزان قیمت را جلب کند. ولی به همین دلیل نباید انتظار مانور تبلیغاتی گسترده‌ای را داشته باشیم.

سامسونگ اخیرا از گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ پرده برداشته و تمام تمرکز خود را روی فروش این دو محصول گذاشته است. رندرهایی که قبلا از گلکسی A03s منتشر شده بود، نشان می‌داد که این گوشی دوربین سه‌گانه‌ای با چینش عمودی دارد و از ناچ قطره‌ای استفاده می‌کند. حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش این گوشی به جز در بخش پایینی بسیار باریک است و انرژی خود را از طریق درگاه USB-C دریافت می‌کند.

طبق شایعات، گلکسی A03s نمایشگری ۶.۵ اینچی با دوربین سه‌گانه خواهد داشت که شامل یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی کمکی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا