سرور مجازی
zoomit

سری اوپو Reno 8 با نمایشگر امولد، دوربین سه‌گانه‌ پشتی و شارژ ۸۰ وات رسماً معرفی شد

اوپو سری Reno 8 خود را به‌عنوان نسل جدید سری Reno 7 سال گذشته رسماً برای بازار چین معرفی کرد. این مجموعه شامل Reno 8 و Reno 8 Pro و Reno 8 Pro Plus است که همگی از طراحی یکسانی بهره می‌برند و مشخصات آن‌ها کمی باهم تفاوت دارد. شایان‌ ذکر است اوپو درکنار این گوشی‌ها، اوپو پد ایر را نیز رونمایی کرده است.

به‌گزارش Gizmochina، اوپو Reno 8 استاندارد و Reno 8 پرو از نمایشگر ۶٫۴۳ اینچی بهره می‌برند و دوربین سلفی آن‌ها در گوشه‌ی سمت چپ بالای نمایشگر تعبیه شده است. مدل پرو پلاس Reno 8 از صفحه‌نمایش بزرگ‌تر ۶٫۷ اینچی بهره می‌برد و دوربین سلفی آن در پانچ‌هول مرکزی بالای نمایشگر قرار گرفته است. هر سه مدل Reno 8 به نمایشگر امولد با وضوح Full HD پلاس مجهز شده‌اند. نرخ نوسازی Reno 8 استاندارد ۹۰ هرتز و نرخ نوسازی دو مدل دیگر این سری ۱۲۰ هرتز است.

اوپو Reno 8

(اوپو Reno 8 استاندارد)

ازنظر طراحی، سری Reno 8 اوپو به ماژول دوربین پشتی مربعی‌شکل مجهز شده‌اند. ابعاد جایگاه سیستم دوربین پشتی به‌ترتیب از Reno 8 استاندارد تا Reno 8 پرو پلاس افزایش یافته است. هر سه مدل این گوشی از فرم‌فکتور جعبه‌ای بهره می‌برند و حسگر اثرانگشت نیز زیرنمایشگر آن‌ها تعبیه شده است.

گوشی‌های سری اوپو Reno 8 از دوربین پشتی سه‌گانه استفاده می‌کند. سیستم دوربین پشتی نسخه‌ی استاندارد متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه‌ی ۲ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو است. این در حالی است که مدل‌های Reno 8 پرو و Reno 8 پرو پلاس به دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند.

اوپو reno 8 pro

(اوپو Reno 8 Pro)

همان‌طورکه انتظار می‌رفت، سری Reno 8 از تراشه‌ی اختصاصی MariSilicon X بهره می‌برند؛ تراشه‌ای که گفته می‌شود قابلیت‌های عکاسی جذابی ارائه می‌دهد. گفتنی است هر سه مدل این گوشی به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند.

اوپو Reno 8 از تراشه‌ی Dimensity 1300 و نسخه‌ی پرو از تراشه‌ی جدید Snapdragon 7 Gen1 و مدل پرو پلاس از تراشه‌ی Dimensity 8100 Max برخوردار است. هر سه مدل Reno 8 حداکثر با ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه خواهند شد. از دیگر مشخصات این سری می‌توان به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۸۰ وات اشاره کرد.

اوپو reno 8 pro پلاس

(اوپو Reno 8 Pro Plus)

نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی اوپو Reno 8 استاندارد با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم به قیمت ۳۷۶ دلار و نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی آن با ۸ گیگ حافظه‌ی رم به قیمت ۴۰۶ دلار و نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی با ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم به قیمت ۴۵۰ دلار فروخته خواهد شد.

Reno 8 پرو نیز با پیکربندی‌های شبیه به مدل استاندارد به‌ترتیب با قیمت ۴۵۰ و ۴۸۱ و ۵۲۶ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد. این دو مدل در رنگ آبی و مشکی و صورتی دردسترس خریداران قرار خواهند گرفت.

افزون‌براین، مدل ۲۵۶ گیگابایتی اوپو Reno 8 پرو پلاس با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم به قیمت ۵۵۶ دلار و نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابتی آن با ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم به قیمت ۶۰۰ دلار و در سه رنگ عرضه خواهد شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا