سرور مجازی
تکنولوژی

نسخه‌های سفارشی MSI از کارت‌های AMD Radeon RX 6950 XT / RX 6750 XT / RX 6650 XT در راه بازار

[تایپه، تایوان] MSI به عنوان برند پیشتاز در حوزه‌ی سخت‌افزارهای مخصوص گیمینگ، با افتخار از ترکیب جدیدی از کارت‌های گرافیک قدرت گرفته از GPUهای AMD Radeon RX 6950 XT و Radeon RX 6750 XT و Radeon RX 6650 XT رونمایی کرد. این کارت‌ها از جدیدترین ویژگی‌های گرافیکی، طراحی پیشرفته‌ی مدار و فناوری خنک کنندگی بسیار خوب بهره می‌برند.

معماری گیمینگ پیشرفته‌ی AMD RDNA 2

کارت‌های گرافیک جدید از معماری گیمینگ AMD RDNA 2 بهره می‌برد. این معماری شامل بهینه‌سازی پردازش و بهبودهای نرم‌افزاری و سفت‌افزاری می‌شود و از فناوری حافظه‌ی AMD Infinity Cache با پهنای باند بالا و تأخیر کم و حافظه‌ی بسیار سریع 18Gbps از نوع GDDR6 استفاده می‌کند. این کارت‌ها از ویندوز ۱۱، Microsoft DirectX 12 Ultimate، فناوری‌های افزایش مقیاس AMD FidelityFX Super Resolution (FSR)، فناوری آینده‌ی AMD FSR 2.0 و AMD Radeon Super Resolution به همراه چندین ویژگی پیشرفته‌ی دیگر که تجربه‌ی خیره‌کننده با نرخ تازه‌سازی بالا از گیمینگ را ممکن می‌کند پشتیبانی می‌کنند.

سری GAMING

نوشته های مشابه

MSI از فناوری خنک کنندگی درجه یک خود در کارت‌های سری گیمینگ Radeon RX 6950 XT و Radeon 6750 XT و Radeon RX 6650 XT استفاده می‌کند. سری GAMING فناوری‌های خنک کننده‌ی TRI FROZR 2 و TWIN FROZR 8 را که به ترتیب شامل طراحی سه و دو فن در کنار هم می‌شود به ارث برده است. نقطه‌ی برجسته‌ی این خنک کننده‌ها، فن TORX FAN 4.0 است که از جفت‌های متصل به هم از فن‌ها به همراه یک حلقه‌ی بیرونی استفاده می‌کند و به منظور رسیدن به حداکثر میزان خنک کنندگی، جریان هوا را به خوبی به هیت‌سینک که در زیر فن قرار دارد هدایت می‌کند. صفحه‌ی زیرین مسی با پوشش نیکل (تنها در کارت‌های Radeon RX 6950 XT GAMING TRIO موجود است) به خوبی گرما را از پردازنده‌ی گرافیکی و حافظه‌ی آن دفع می‌کند. طراحی Airflow Control نیز جریان هوا را به صورت پویا در هیت‌سینک برقرار می‌کند تا هم دما کنترل شود و هم صدای اضافی تولید نشود. علاوه بر این‌ها، قابلیت Mystic Light وظیفه‌ی آرایش ظاهر بیرونی کارت را به عهده دارد و رنگ‌های مختلف را در هماهنگی با سایر قطعات PC به کمک Mystic Light Sync و Ambient Link و از طریق نرم‌افزار MSI Center تنظیم و کنترل می‌کند.

سری MECH

دو کارت گرافیک MSI Radeon RX 6750 XT و RX 6650 نیز به همراه فناوری TORX FAN 3.0 به خانواده‌ی کارت‌های سری MECH اضافه شده‌اند. طراحی سری MECH بر حداکثر کارایی متمرکز شده و هر عملیاتی، چه بازی و چه کار را به بهترین نحو انجام می‌دهد. سیستم خنک کنندگی قدرتمند، صفحه‌ی پشتی برس خورده‌ی تقویت کننده و طراحی زیبا کارت‌های این سری را برای هر کامپیوتری به یک انتخاب مناسب تبدیل می‌کند.

MSI CENTER و MSI AFTERBURNER

دو نرم‌افزار MSI Center و MSI Afterburner تجربه‌ی کار با کارت‌های گرافیک MSI را از حیث نرم‌افزاری برای کاربران ساده‌تر می‌کنند. در MSI Center ابزارهایی مثل Frozr AI Cooling عملکردهایی مثل کمترل فن‌های سیستم را هماهنگ می‌کنند و با Afterburner به عنوان مورد استفاده‌ترین نرم‌افزار اورکلاکینگ، امکان حداکثر استفاده از توانایی کارت گرافیک مهیا می‌شود.

گارانتی مطمئن

کارت‌های گرافیک Radeon RX 6950 XT و Radeon RX 6750 XT و Radeon RX 6650 XT با برند MSI به زودی در بازار کشورمان با گارانتی معتبر آونگ عرضه خواهند شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا