سرور مجازی
تکنولوژی

پروژکتور لیزری پرچمدار 4K ال‌جی با قیمت نجومی معرفی شد

ال‌جی از یک پروژکتور جدید با مدل HU915QE از سری CineBeam رونمایی کرده که دارای قابلیت نمایش تصویر از فاصله بسیار نزدیک (UST) است. این پروژکتور لیزری 3 کاناله 4K می‌تواند با قرارگیری در فاصله 9.8 سانتی‌متری از دیوار، تصویری با روشنایی 3700 ANSI را با اندازه 100 اینچ پخش کند.

لازم به ذکر است که سایر پروژکتورهای UST مانند AWOL LTV-3500 نیازمند فاصله‌ای 24.9 سانتی‌متری از دیوار هستند تا بتوانند تصویری به بزرگی 100 اینچ را نمایش دهند، امری که محصول جدید ال‌جی آن را مدیون نسبت پرتاب فوق‌العاده 0.19 است.

همچنین می‌توان با قرار دادن CineBeam ال‌جیدر فاصله 18.2 سانتی‌متری از یک نمایشگر Ambient Light Rejection، به تصویر 120 اینچی به همراه کنتراست بهبود یافته جهت پشتیبانی از HDR10 و HLG به همراه HGIG دست پیدا کرد.

در این صورت حتی نور خورشید وارد شده به اتاق نیز تداخلی در تصویر موجود ایجاد نخواهد کرد، البته تنها مانع میان شما و چنین کیفیتی یک هزینه اضافه 1000 دلاری برای تهیه صفحه Ambient Light Rejection است.

نوشته های مشابه
رونمایی از پروژکتور پرچمدار ال‌جی

مشخصات پروژکتور 4K ال‌جی

بنابر اعلام ال‌جی، این پروژکتور فوق قدرتمند مجهز به سیستم عامل webOS است، بدین معنا که می‌توانید از طریق این محصول به تمامی سرویس‌های پرمخاطب استریم مانند نتفلیکس دسترسی داشته باشید.

محصول جدید ال‌جی همچنین از قابلیت‌هایی مانند استفاده از Screen Mirroring و ایرپلی 2 اپل پشتیبانی می‌کند و دارای 2 درگاه USB 2.0 است. پروژکتور CineBeam همچنین از بلندگوهای 40 واتی و سه پورت HDMO eARC بهره می‌برد تا به سیستم صوتی خانگی متصل شود.

به گفته ال‌جی این محصول از نیمه اول 2022 در بازار موجود خواهد بود و ابتدا برای بازارهای کلیدی در آمریکای شمالی، اروپا و خاورمیانه عرضه خواهد شد. در ادامه این محصول وارد بازارهای آمریکای لاتین و آسیا خواهد شد.

هرچند ال‌جی هنوز درباره قیمت این محصول صحبتی نکرده اما با جستجو در سایت‌هایی مانند B&H می‌بینید که در صورت سفارش زودهنگام این پروژکتور با قیمت 5996 دلاری روبه‌رو خواهید شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا