سرور مجازی
zoomit

مایکروسافت: ویندوز ۱۱ با اعمال بهبودهایی برای نصب گسترده آماده شده است

براساس گزارش XDA Developers به نقل از بیانیه‌ی جدید مایکروسافت،‌ سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ اکنون آماده است که به‌صورت گسترده در محیط‌های سازمانی مورد استفاده قرار گیرد. این یعنی تمامی کسانی که از کامپیوتری با پیش‌نیازهای سخت‌افزاری ویندوز ۱۱ بهره‌مند باشند می‌توانند سراغ نصب سیستم‌عامل جدید مایکروسافت بروند. البته به گفته‌ی ردموندی‌ها بعضی دستگاه‌ها ممکن است به دلایل امنیتی همچنان امکان نصب ویندوز ۱۱ را نداشته باشند.

مایکروسافت حدوداً هفت ماه پیش ویندوز 11 را منتشر کرد. ویندوز 11 تغییراتی جهت بهبود تجربه‌ی کاربری به خود دیده است، بااین‌حال نسخه‌ی اولیه‌ی آن با برخی باگ‌ها دست‌و‌پنجه نرم می‌کرد (که البته برای نسخه‌های جدید ویندوز طبیعی است).

در ماه‌های اخیر به‌روزرسانی‌های تجمعی متعددی برای ویندوز 11 منتشر شده تا مشکلات این سیستم‌عامل رفع شود. با نصب ویندوز 11 روی تعداد زیادی از کامپیوترهای شخصی مایکروسافت در گذر زمان توانست سازگاری این سیستم‌عامل را با قطعات مختلف بیشتر کند و اکنون که مشکلات نرم‌افزاری بسیار کم شده می‌توان گفت بهترین زمان برای نصب سیستم‌عامل جدید مایکروسافت فرا رسیده است.

مقاله‌های مرتبط:

  • آموزش دانلود و نصب ویندوز ۱۱
  • راهنمای جامع رفع مشکل مصرف بالای CPU در ویندوز 11 و 10

مایکروسافت چند هفته پیش اطلاعیه‌ی مشابهی در رابطه‌ با نسخه‌ی 21H2 ویندوز ۱۰ نیز منتشر کرد. این به‌روزرسانی بزرگ ویندوز ۱۰ تقریباً هم‌زمان با ویندوز ۱۱ منتشر شد. از آنجاکه نسخه‌ی 21H2 ویندوز ۱۰ نسبت‌ به ویندوز ۱۱ به‌روزرسانی کوچک‌تری محسوب می‌شود،‌ طبیعی بود که مشکلاتش زودتر رفع شود.

اطلاعیه‌ی مایکروسافت مبنی‌بر آماده بودن نسخه‌ی 21H2 ویندوز ۱۱ برای نصب گسترده در حالی منتشر می‌شود که انتظار داریم در هفته‌های پیش رو توسعه‌ی نسخه‌ی 22H2 این سیستم‌‌عامل به پایان برسد. مایکروسافت هر تغییری را که برای Windows 11 22H2 در نظر داشته در این نسخه اعمال کرده و اکنون تلاش می‌کند باگ‌ها را رفع کند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا