سرور مجازی
zoomit

موزه‌ مجازی اینتل راه‌اندازی شد؛ نمایش تاریخچه‌ ۵۰ ساله فناوری‌های اینتل

اینتل از راه‌اندازی موزه‌ی مجازی خود خبر داد که اکنون برای بازدیدکنندگان دردسترس قرار گرفته است. این موزه بیش از ۵۰ سال تاریخ فعالیت این شرکت را نشان می‌دهد و می‌توانید از محیط خانه یا هر مکانی که به اینترنت متصل است، به آن دسترسی داشته باشید.

به‌گزارش Tomshardware، اینتل در توییتی که به‌مناسبت افتتاحیه‌ی موزه‌ی مجازی خود منتشر کرده است، به کاربران توصیه می‌کند در فضای آن کاوش کنند و نگاهی به واحد تولید تراشه‌ی این شرکت بیندازند. این بخش فقط یکی از واحدهایی بسیاری است که می‌توان با مراجعه به آن، اطلاعات جذابی درباره‌ی اینتل به‌دست آورد.

موزه مجازی اینتل

اینتل در توییت خود کلیپ ویدئویی یک‌دقیقه‌ای نیز منتشر کرده است که تجربه‌ی بازدید از موزه‌ی مجازی این شرکت را ارائه می‌دهد. اگر به آنچه در این ویدئو مشاهده می‌کنید، علاقه دارید، با یک کلیک می‌توانید به محیط کامل موزه دسترسی داشته باشید.

اینتل به‌جای ایجاد تجربه‌ی موزه‌ی مجازی سفارشی، از تیم Street View سرویس نقشه‌های گوگل درخواست کرده است تا در موزه‌ی سانتاکلارا قدم بزنند و تجربه‌ی بازدید مجازی از این مکان را طراحی کنند.

موزه مجازی اینتل

بازدیدکنندگان مجازی از موزه‌ی اینتل می‌توانند با کلیک روی زمین روبه‌روی خود، در این مکان قدم بزنند. با استفاده از چرخ ماوس نیز می‌توان روی نواحی مدنظر بزرگ‌نمایی کرد. وقتی موضوع جالبی مشاهده کردید، روی کانون نمایشگاه کلیک کنید. سپس پنجره‌ی جدیدی نمایش داده خواهد شد که حاوی ترکیبی از متن، کلیپ‌های ویدئویی، مدل سه‌بعدی و پیوندهای مرتبط است که می‌توانید از آن‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر بهره ببرید.

به‌عنوان مثال، در نزدیکی نمایشگاه طراحی تراشه‌ی قدیم این موزه، نماد پخش ویدئو روی بخش مدنظر نشان داده شده است. با کلیک روی این نماد، ویدئویی چهاردقیقه‌ای و دو پاراگراف متن درباره‌ی موضوع طراحی تراشه نمایش داده می‌شود.

موزه مجازی اینتل

مقاله‌های مرتبط:

  • اینتل برای پایداری بیشتر فناوری مرکز داده‌، ۷۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری می‌کند
  • ظاهراً پردازنده‌های نسل سیزدهمی اینتل حداکثر ۶۸ مگابایت حافظه کش L2 و L3 خواهند داشت

به‌طورکلی، با‌‌توجه‌‌به اینکه اینتل یکی از غول‌های فناوری، به‌خصوص در حوزه‌ی رایانه‌های شخصی است، تجربه‌ی موزه‌ی مجازی این شرکت کمی ناامیدکننده به‌نظر می‌رسد. این تجربه احتمالاً شباهت زیادی به سی‌دی‌های چندرسانه‌ای است که حالا در سال ۲۰۲۲ ارائه شده است. برای کاوش در موزه‌ی مجازی اینتل، می‌توانید به این پیوند مراجعه کنید.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا