سرور مجازی
zoomit

ردمی نوت 11T پروپلاس با تراشه Dimensity 8100 در گیک‌بنچ رؤیت شد

دستگاهی از برند ردمی با شماره مدل 22041216UC در وب‌سایت بنچمارک گیک‌بنچ فهرست شده است. این گوشی قبلاً با همین شماره مدل در وب‌سایت گواهی 3C نیز دیده شده بود. گفته می‌شود این دستگاه درواقع ردمی نوت 11T پروپلاس است.

به گزارش Gizmochina، فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهد ردمی نوت 11T پروپلاس از پردازنده‌ای هشت هسته‌ای بهره خواهد برد که فرکانس چهار هسته‌ی آن ۲٫۸۵ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی دیگر آن دو گیگاهرتز است. این سیستم-روی-چیپ (SoC) همچنین از پردازنده‌ی گرافیکی Arm Mali-G610 MC6 بهره می‌برد. با توجه به این مشخصات، گفته می‌شود این پردازنده درواقع Dimensity 8100 مدیاتک است.

بنچمارک گیک بنچ ردمی نوت 11T پرو پلاس

فهرست گیک‌بنچ همچنین نشان می‌دهد ردمی نوت 11T پروپلاس از هشت گیگابایت رم بهره خواهد برد و به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را اجرا خواهد کرد. این گوشی هوشمند در بخش عملکرد تک‌هسته‌ای گیک‌بنچ ۴ امتیاز ۴۱۷۰ را به‌دست آورد و امتیاز عملکرد آن در بخش چندهسته‌ای ۶۳۷۹ است.

مقاله‌ی مرتبط:

  • در MIUI 13 شاهد چه قابلیت‌های جدیدی برای تبلت‌ها و دستگاه‌های تاشو شیائومی خواهیم بود؟
  • مشخصات احتمالی دوربین و طراحی پنل پشتی شیائومی 12 اولترا منتشر شد

اگرچه در فهرست گیک‌بنچ اشاره‌ای به سایر مشخصات ردمی نوت 11T پروپلاس نشده است، اما فهرست 3C نشان می‌دهد این دستگاه از نمایشگر ۶٫۶ اینچی با وضوح Full HD پلاس بهره خواهد برد. علاوه‌براین طبق داده‌های 3C، این گوشی به‌طور پیش‌فرض اندروید ۱۲ را با رابط کاربری MIUI 13 اجرا خواهد کرد و نمایشگر آن نیز از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند. در بسیاری از خبرها و شایعات مرتبط پیش‌بینی شده است که نمایشگر این دستگاه از نوع IPS LCD خواهد بود و احتمالاً به هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز خواهد شد. البته امکان دارد این گوشی در مدل‌ ۵۱۲ گیگابایتی نیز عرضه شود.

علاوه‌بر آنچه گفته شد، انتظار می‌رود ردمی نوت 11T پروپلاس به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و فناوری شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ وات مجهز شود. ازآنجاکه این گوشی ۲۴ مه معرفی خواهد شد، به‌زودی مشخصات نهایی آن دردسترس قرار خواهد گرفت.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا