سرور مجازی
رمز ارز

افزایش حجم معاملات ETFهای آتی اتریوم؛ آیا قیمت ETH هم صعودی می‌شود؟

افزایش حجم معاملات ETFهای آتی اتریوم؛ آیا قیمت ETH هم صعودی می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، صندوق‌های قابل‌معامله در بورس (ETF) آتی اتریوم اوایل این هفته با حجم معاملات کمی شروع به کار کردند.

در زمان راه‌اندازی، بسیاری از سرمایه‌گذاران و کارشناسان مشتاق بودند که ببینند آیا ETFهای آتی اتریوم هم می‌توانند موفقیت همتایان بیت کوینی خود را تکرار کنند یا خیر. با این حال، استقبال اولیه از این محصولات به طور قابل‌توجهی پایین بود.

با این حال، داده‌های جدید منتشرشده نشان می‌دهند که ETFهای آتی اتریوم اکنون شاهد افزایش علاقه سرمایه‌گذاران و حجم معاملات خود هستند. افزایش تدریجی تقاضا برای ETFهای آتی اتریوم، نشانه مثبتی برای این ارز دیجیتال و نیز، کل بازار ارزهای دیجیتال است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

اریک بالچوناس، تحلیلگر بلومبرگ، در پست اخیر خود تاکید کرد که سرمایه کل صندوق‌های ETF آتی اتریوم اکنون بیش از ۱۵٫۶ میلیون دلار است.

در این میان، صندوق شرکت ون‌اک (VanEck)، یعنی EFUT، هم از نظر حجم معاملات و هم از نظر دارایی‌های تحت مدیریت، پیشتاز است. بر اساس آخرین داده‌های موجود، صندوق EFUT موفق به جمع‌آوری ۸٫۲۷ میلیون دلار دارایی شده است.

صندوق شرکت پروشیرز (ProShares)، یعنی EETH نیز با جمع‌آوری ۵٫۹۶ میلیون دلار دارایی، در رتبه دوم قرار دارد. این عملکرد رقابتی نشان می‌دهد که ETFهای آتی اتریوم در حال جذب طیف متنوعی از سرمایه‌گذاران، از علاقه‌مندان خرد به ارزهای دیجیتال گرفته تا سرمایه‌گذاران نهادی، هستند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا