سرور مجازی
تکنولوژی

شرکت DJI احتمالا روی یک پهپاد FPV جدید با امکان پرواز در محیط‌های بسته کار می‌کند

طبق جدیدترین خبرها، DJI سرگرم کار روی یک پهپاد FPV (دید اول شخص) جدید است که توانایی پرواز در محیط‌های بسته را هم دارد و به ادعای منابع، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این محصول تا اواخر تیر یا مرداد روانه بازار خواهد شد.

به گفته منابع مورد اعتماد به نام‌های DealsDrone و OsitaLV، پهپاد مذکور ظاهرا «آواتا» نام دارد و وزنی معادل 500 گرم خواهد داشت، بدین ترتیب کاربران در صورت تمایل به استفاده از پهپاد در فضای خارجی مجبورند آن را در اداره هوانوردی فدرال آمریکا (FAA) ثبت کنند.

مطابق رندرهای منتشر شده در اکانت DealsDrone، به نظر می‌رسد که پروانه‌های آواتا دارای محافظ هستند تا در صورت برخورد پهپاد به موانع فیزیکی (یا افراد) در محیط‌های بسته، آسیبی به محصول یا افراد وارد نشود.

ساخت پهپاد جدید توسط DJI

مشخصات احتمالی پهپاد جدید DJI

در ادامه اکانت DealsDrone به این مورد نیز اشاره کرده که انتظار دارد دوربین مورد استفاده در آواتا درست به خوبی دوربین DJI Mini 3 Pro باشد که به تازگی معرفی شده است. وی همچنین خاطر نشان کرده عمر باتری در آواتا به شکل چشمگیری بهبود می‌یابد.

نوشته های مشابه

همچنین طبق شایعات، آواتا احتمالا با عینک دید اول شخص عرضه خواهد شد که برای پهپادهای FPV وسیله‌ای ضروری محسوب می‌شود زیرا با فراهم کردن دید اول شخص به کاربر امکان می‌دهد تا آنچه که پهپاد می‌بیند را ببیند.

از سوی دیگر به نظر می‌رسد که آواتا در دسته پهپادهای Cinewhoop قرار بگیرد؛ پهپادهایی که معمولا به دلیل برخورداری از قابلیت مانور بالا در محیط‌های کوچک و بسته دارای یک دوربین سفارشی هستند.

در پایان بد نیست بدانید که اصطلاح Cinewhoop از برند whoop که در زمینه پهپاد فعالیت دارد و اکنون به اصطلاحی برای پهپادهای کوچک بدل شده و واژه Cinematic یا شات‌های جذاب سینمایی که می‌توان با استفاده از این گونه پهپادها ضبط کرد، تشکیل شده است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا