سرور مجازی
zoomit

بلک فرایدی 2021 با علی سیتی

حتما شما نیز در چند سال اخیر کلمه‌ی Black Friday را به کرات شنیده و تبلیغات آن را دیده اید. معنی جمعه‌ی سیاه برخلاف آنچه ممکن است درباره‌ی این جمعه تصور کنید هیچ ارتباطی به رنگ مشکی و غم اندوه ندارد! بلکه به دلیل حراجی ها و تخفیف هایی که فروشندگان به مناسبت این روز در نظر می‌گیرند، می‌ تواند روزی سراسر شادی و خوشحالی نیز باشد.

جمعه‌ی سیاه یا Black Friday به آخرین جمعه‌ی ماه نوامبر میلادی (برابر 5 آذر ) که دقیقا فردای روز شکرگزاری (Thanksgiving Day) است، اطلاق می‌ شود. دلیل وجود چنین روزی نیز این است که مردم بتوانند تمام اجناسی را که نیاز دارند تا قبل از سال نوی میلادی برای خود با قیمت مناسب تهیه نمایند. تخفیف‌هایی که در این روز در نظر گرفته می‌شود محدود به محصولات خاصی نمی گردد. از پوشاک و ملزومات خانه گرفته تا وسایل صوتی و حتی کیف پول دیجیتال در بلک فرایدی به حراج گذاشته می‌شوند.

خرید و انواع کیف پول های دیجیتال در بلک فرایدی

کیف پول دیجیتال در بلک فرایدی یکی از پرفروش‌ترین محصولاتی است که در چند سال اخیر دیده شده است. با گسترش دنیای رمز ارزها و روی آوردن مردم به سمت کریپتو، محصولات مرتبط با این مقوله‌ی تقریبا نوظهور بیشترین فروش را داشته است. کیف پول های ارز دیجیتال که به کیف‌های سخت‌افزاری نیز معروف هستند، به عنوان امن ترین و محفوظ ترین وسیله برای نگه‌داری از کوین ها شناخته می‌شوند. عدم امکان هک شدن و مراحل تأیید چند مرحله ای رمز عبور از جمله دلایلی است که باعث شده است تا فعالان حوزه‌ی ارز دیجیتال به خرید این کیف‌ها روی آوردند. در ادامه به معرفی و همچنین توضیح مختصر بهترین گزینه‌های خرید کیف پول دیجیتال در بلک فرایدی در سراسر جهان می‌پردازیم:

کیف پول لجر نانو اس (Ledger Nano S):

این کیف که توسط کمپانی معروف فرانسوی لجر در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شده است، توانسته است بیشترین نیازهای مصرف‌کنندگان را رفع کند. دارا بودن یک صفحه‌نمایش رنگی و با کیفیت و به کار رفتن فولاد ضد زنگ در بدنه‌ی آن باعث شده که طرفداران زیادی پیدا کند. عدم احتیاج به باتری و همچنین پشتیبانی از بیش از ۱۱۵۰ ارز دیجیتال از دیگر نقاط قوت این کیف به حساب می آید. برای خرید کیف پول لجر نانو اس در بلک فرایدی علی سیتی درنگ نکنید و از مزایای تخفیفات آن بهره‌مند شوید. چرا که انتقال فیزیکی و دو مرحله‌ای ارزها توسط دارنده‌ی کیف، آن را به یک کالای منحصر‌به‌فرد تبدیل کرده است.

کیف پول لجر نانو اس

کیف پول لجر نانو ایکس (Ledger Nano X):

فروش لجر نانو ایکس به عنوان کیف پول دیجیتال در بلک فرایدی بسیار منطقی به نظر می‌رسد. دومین محصول شرکت لجر که همانند نمونه‌ی قبلی آن حرف های زیادی برای گفتن دارد، برای دارندگان رمز ارزها یک کالای ارزشمند به حساب می آید. اما قیمت بالای آن ممکن است مردم عادی را هنگام خرید دچار مشکل کند. این تفاوت قیمت نیز به این دلیل است که علاوه بر ویژگی‌ هایی که برای نمونه‌ی مشابه ذکر نمودیم، این کیف قابلیت اتصال به موبایل از طریق بلوتوث را نیز دارا است. بزرگتر بودن صفحه‌نمایش و باتری خور بودن هم از جمله ویژگی های لجر نانو ایکس است.

کیف پول ترزور وان (Trezor One):

شاید بتوان گفت که این کیف یکی از اولین و قدیمی‌ترین کیف پول های ارز دیجیتال است. چرا که در سال ۲۰۱۴ به بازار جهانی عرضه شده است. مزایای این کیف ابعاد کوچک و وزن پایین آن به همراه سازگاری با سیستم عامل های ویندوز، مک، اندروید و لینوکس از طریق کابل یو اس بی است. عدم اتصال به اینترنت در این کیف نیز باعث امنیت بالا و در امان ماندن سرمایه شما از دست هکرها شده است.

کیف پول ترزور تی (Trezor T):

اگر دنبال خرید کیف پول دیجیتال در بلک فرایدی هستید، این گزینه از خانواده‌ی ترزور را نیز مدنظر خود داشته باشید. امکانات نمونه‌ی مشابه قبلی به همراه دارا بودن صفحه‌نمایش لمسی و رنگی، این کیف را به یکی از امن ترین و پرطرفدارترین کیف‌ها در دنیا تبدیل کرده است.

کیف پول کول ولت پرو (CoolWallet Pro):

کیف پول کول ولت پرو در بلک فرایدی با قیمتی خیلی کمتر از قیمت معمولی آن به فروش می‌رسد. تمام ویژگی‌هایی که در معرفی نمونه ی همتای این کیف قید شد، در این محصول نیز دیده می‌شود. اما تفاوت آن‌ها این است که این مدل قادر به حمایت از رمز ارزهای بیشتر و توکن های متعددی است که در نمونه ی قبلی شاهد آن نبوده ایم.

علی سیتی

کیف پول کول ولت اس (CoolWallet S):

چنانچه می‌خواهید کیف پول ارز دیجیتالی را خریداری کنید که به‌راحتی قابل حمل و جابه‌جایی باشد، این گزینه می‌تواند برای شما مناسب باشد.شباهت ظاهری و وزنی این محصول به کارت عابر بانک در کنار امنیت بالا، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متعدد، مقاومت در برابر آب و سرما و ضربه و باتری فوق‌العاده قوی لیتیوم یونی آن باعث شده که به یکی از بهترین کیف‌های سخت‌افزاری تبدیل گردد. همچنین نباید امکان اتصال آن از طریق بلوتوث را نادیده گرفت.

کیف پول ارز دیجیتال کیپ کی (KeepKey):

اگر این کیف پول دیجیتال در بلک فرایدی جزو کالاهای تخفیف خورده بود، حتما به سراغش بروید! امنیت بالای کیپ کی که به دلیل ذخیره‌ی آفلاین کلیدهای خصوصی است، از سرمایه‌ی دیجیتال شما به خوبی محافظت می‌کند. همین امر نیز سبب شده که نه‌تنها دست هکرها به رمز ارزهای شما نرسد، بلکه از شر ویروس ها و بدافزارها نیز در امان خواهید بود. همچنین ویژگی های ضد ضربه بودن و سازگاری با سیستم عامل های ویندوز، مک، لینوکس و اندروید باعث محبوبیت این محصول شده است.

کیف پول الیپال (Ellipal):

کیف پولی می‌خواهید که کاملا نفوذ ناپذیر بوده و هیچ‌گونه اتصال اینترنتی، بلوتوثی و شبکه‌ای نداشته باشد؟ شاید کیف الیپال بتواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد. این کیف پول دیجیتال در بلک فرایدی با قیمتی بسیار پایین‌تر از قیمت معمول آن به فروش می‌رسد. اما دلیل اهمیت آن در چیست؟ علاوه بر امنیت بالای این محصول، بدنه‌ی فلزی و محکم به همراه صفحه‌نمایش لمسی ۴ اینچی سبب محبوبیت آن شده است. همچنین یک دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز روی آن قرار دارد تا بتواند QR کد ها را اسکن کند. شما می‌توانید با خرید این کیف، تا تعداد ۱۰ حساب مختلف را روی آن مدیریت کنید.

کیف پول سیف پال (SafePal):

اگر بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال (بایننس) را بشناسید، حتما به اهمیت و معروفیت آن پی برده اید. کیف پول سخت‌افزاری سیف پال توسط این شرکت پشتیبانی می‌گردد. در لیست فروش کیف پول دیجیتال در بلک فرایدی ممکن است نام این کیف خاص و منحصر‌به‌فرد را نیز ببینید. به دلیل امنیت بالا، صفحه‌نمایش با کیفیت و دوربینی مناسبی که روی آن نصب شده است، این کالا نیز جزو پرفروش‌ترین ها در این حوزه به حساب می آید.

علی سیتی

کیف پول درج وان (Dorj One):

این کیف با بهره‌گیری از تکنولوژی دو کیف پول ترزور وان و ترزور تی توسط شرکت امین درج در ایران تولید و عرضه شده است. فروش این کیف پول دیجیتال در بلک فرایدی نیز دور از ذهن نیست و برای علاقه مندان به کیف‌های ضد سرقت و با امنیت بالا گزینه ی خوبی است.

خرید کیف پول های ارز دیجیتال در بلک فرایدی 1400 با علی سیتی

پس از بررسی مواردی که در بالا گفته شد، چنانچه تمایل داشتید یکی از محصولات کیف پول دیجیتال در بلک فرایدی را خریداری کنید، می‌توانید به سایت علی سیتی به نشانی https://alicityiran.ir مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. تمامی موارد ذکر شده شامل تخفیف روز جمعه‌ی سیاه خواهند شد اما کیف پول های ارز دیجیتال سیف پال، کول ولت پرو و لجر نانو اس در این روز در فروشگاه آنلاین علی سیتی با کمترین قیمت به فروش می رسند. شما می‌توانید با پرداخت مبلغی بسیار پایین، برای دارایی های دیجیتال خود امنیتی همیشگی تأمین کنید و همچنین محصولات دیگر این سایت را نیز با قیمتی استثنایی خریداری کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا