سرور مجازی
zoomit

لنوو در گزارش مالی جدید از رکوردشکنی درآمد و سود این شرکت خبر می‌دهد

لنوو اکنون مدعی شده که آخرین سال مالی خود (تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲) را با ۱۰ میلیارد دلار درآمد بیشتر نسبت به سال گذشته به پایان رسانده است. این شرکت همچنین سود خالص کمی بیش‌ از دو میلیارد دلار (یا ۷۲ درصد بیشتر نسبت به سال گذشته) را اعلام کرد. این موفقیت تقریباً به همه‌ی حوزه‌های کسب‌وکار این شرکت به‌ویژه بازوهای متمرکز بر شرکت و خدمات نسبت داده شده است.

لنوو به‌تازگی رشد تاریخی سود و درآمد خود را برای آخرین سال مالی‌اش گزارش داده است. در این گزارش درآمد این شرکت با ۱۸ درصد رشد در سال به بالاترین حد خود یعنی ۷۱٫۶۲ و همچنین سود خالص ۱٫۱۸ میلیارد دلاری سال مالی قبلی آن؛ اکنون به ۲٫۰۳ میلیارد دلار افزایش یافته است.

لنوو دلیل دستیابی به این موفقیت را به همه‌ی واحدهای این شرکت، به‌ویژه بخش موبایل و همچنین گروه‌ راهکارها (SSG) و خدمات و راهکارهای زیرساخت (ISG) نسبت داده است.

به گفته‌ی لنوو، دستیابی به این موفقیت به‌دلیل میل غالب بین مشاغل دنیا برای افزایش دیجیتالی شدن است؛ جایی‌ که SSG و ISG وارد عمل می‌شوند و کاملاً در موقعیتی قرار می‌گیرند تا این خواسته‌ها را برآورده کنند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • هدست گیمینگ لنوو Legion H5 با پشتیبانی از صدای فراگیر و قیمت ۴۴ دلار معرفی شد
  • پروژکتور لنوو Xiaoxin 520 با قابلیت پخش Full HD و قیمت ۴۰۵ دلار در چین معرفی شد

علاوه‌براین، لنوو بخشی از موفقیت خود را به تنوعی نسبت می‌دهد که به حوزه‌هایی مثل خانه و محیط‌های کاری هوشمند با محصولات جدیدی مثل لامپ‌ها یا پروژکتورهایی با نام تجاری یوگا و لپ‌تاپ‌های کاری جدید یا تبدیل‌شونده بخشیده است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا