سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

سونی از دوربین ZV-E10 برای ویدیو بلاگرها رونمایی کرد

دوربین ZV-E10 سونی با ویژگی‌های مطلوب و مورد استفاده ویدیو بلاگرها از جمله امکان فوکوس و تنظیم نور سریع و بهره‌مندی از جک ۳.۵ میلی‌متر هدفون، شارژدهی بالا و حسگر بزرگ معرفی شد.

این دوربین مجهز به لنز قابل تعویض APS-C است و این شرکت امیدوار است دوربین جدید بتواند نیازهای بلاگرها را مرتفع سازد. این دوربین نسبت به سونیZV-1 مزیت‌های قابل توجهی دارد و از جک هدفون، طول عمر باتری بهتر و حسگر بزرگتر بهره می‌برد. دوربین جدید با قیمت ۷۹۹ دلاری به همراه کیت لنز ۱۶-۵۰ میلی‌متری گزینه خوبی محسوب می‌شود و قیمت آن کمی بیشتر از دوربین ۷۴۹ دلاری ZV-1 است.

دوربین ZV-E10 سونی

با وجودی که ZV-E10 سونی بسیاری از مشکلات کاربران دوربین کامپکت ZV-1 را برطرف می‌کند، یک ویژگی ارائه شده در آن یعنی تثبیت‌کننده تصویر مبتنی بر سخت افزار ندارد. دوربین ZV-1 مجهز به تثبیت‌کننده داخلی لنز است اما ZV-E10 فقط تثبیت‌کننده الکترونیکی ارائه می‌کند.

دوربین ZV-E10 سونی

دوربین ZV-E10 سونی مجهز به حسگر ۲۴.۲ مگاپیکسلی با حساسیت ISO در دامنه ۱۰۰-۳۲۰۰۰ و مجهز به فناوری ردیابی چشم و سوژه است که هم دوربین ZV-1 و هم دوربین‌های جدید با لنزهای قابل تعویض سونی چنین امکانی را ارائه می‌دهند. همچنین این دوربین مجهز به حالت Bokeh Switch است که می‌تواند اندازه دیافراگم را تغییر دهد تا پس زمینه تصویر حالت محو پیدا کند. به علاوه مجهز به حالت نمایش ویترینی برای اعمال تنظیمات AF است و کاربران می‌توانند با نمایشگر کاملا لمسی تنظیمات را انجام دهند.

دوربین ZV-E10 سونی

این دوربین می‌تواند ویدیوهای ۶K و ۴K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کند. دوربین ZV-E10 سونی از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و میکروفون بهره می‌برد و درون جعبه‌اش یک میکروفون جهت‌دار سه کپسولی هم قرار دارد. این دوربین از پخش مستقیم از طریق USB برای گوشی‌های با سیستم عامل نسخه اندروید ۱۱ نیز پشتیبانی می‌کند. این قابلیت فعلا برای دستگاه‌های iOS در دسترس نیست.

سونی ادعا می‌کند که دوربین ZV-E10 با هر بار شارژ شدن می‌تواند تا ۸۰ دقیقه فیلمبرداری کند که تقریبا دو برابر زمان ۴۵ دقیقه‌ای دوربین ZV-1 است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا