سرور مجازی
رمز ارز

پرواز ۳۰۰ درصدی لوم نتورک در یک ماه گذشته! فتح قله‌های جدید توسط LOOM ادامه دارد؟

پرواز ۳۰۰ درصدی لوم نتورک در یک ماه گذشته! فتح قله‌های جدید توسط LOOM ادامه دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال لوم نتورک (Loom Network)، با نماد اختصاری LOOM، طی ۳۰ روز گذشته بیش از ۲۹۰ درصد افزایش یافته که علت اصلی آن، لیست شدن در پلتفرم معاملاتی محبوب Gate.io و افزایش نقدینگی این ارز دیجیتال است.
بر اساس داده‌های بازار، قیمت توکن بومی لوم نتورک در اواخر ماه گذشته حدود ۰٫۰۳۸ دلار بود که در نتیجه رالی ماهانه تقریبا ۳۰۰ درصدی و رشد ۲۰ درصدی هفتگی خود، به ۰٫۱۶ دلار رسید. البته در زمان نگارش این خبر، قیمت LOOM کمی عقب‌نشینی کرده و به ۰٫۱۳ دلار بازگشته است.

پرواز ۳۰۰ درصدی لوم نتورک در یک ماه گذشته! فتح قله‌های جدید توسط LOOM ادامه دارد؟
نمودار یک ماهه قیمت لوم نتورک.

صرافی Gate.io ارز دیجیتال لوم نتورک را به‌عنوان یک پلتفرم با قابلیت همکاری چند زنجیره‌ای توصیف کرد که به سایر بلاکچین‌های اصلی مانند اتریوم، بی‌ان‌بی چین و ترون، متصل است. قابلیت همکاری چند زنجیره‌ای به این معنی است که داده‌ها و اطلاعات را می‌توان بین بلاکچین‌هایی متصل و پشتیبانی‌شده به طور یکپارچه منتقل کرد.

Ramzarzخرید LOOM فقط با 10 هزار تومان!

علاوه بر این، به گفته کوین‌ بیس، لوم نتورک برای مقیاس‌پذیری برنامه‌های غیرمتمرکز سطح بالا که نیاز به تجربه کاربری سریع و روان دارند، بهینه شده است. و در این میان، توکن LOOM در مرکز این اکوسیستم قرار دارد و نقشی محوری در ایمن‌سازی شبکه اصلی آن ایفا می‌کند.
در همین حال، داده‌های منتشرشده توسط شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین Santiment هم نشان می‌دهند که افزایش قیمت LOOM با کاهش ذخایر این توکن در صرافی‌ها همزمان بوده است. با کاهش عرضه توکن‌های موجود برای فروش در پلتفرم‌های معاملاتی و در صورت عدم تغییر تقاضا، قیمت LOOM ممکن است در نتیجه شوک عرضه، همچنان به افزایش خود ادامه دهد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا