سرور مجازی
zoomit

اپل احتمالاً یک ماه پس از رونمایی آیفون 14، آیپد پرو M2 را معرفی می‌کند

شایعه‌های پرتعدادی می‌گویند که اپل قصد دارد اواخر شهریور امسال کنفرانسی مطبوعاتی برای رونمایی نسل جدید آیفون برگزار کند. به‌گفته‌ی برخی از افشاگران، اپل یک ماه پس از مراسم رونمایی آیفون مراسم دیگری برگزار می‌کند. یکی از افشاگران ادعا می‌کند اپل به‌دنبال رونمایی مدل جدید آیپد و آیپد پرو در مراسم ماه اکتبر (مهر و آبان) است. ممکن است این رویداد در اکتبر برگزار نشود.

به‌گزارش اپل اینسایدر، نسل جدید آیپد قرار است ضخامت کمتری از نسل قبل داشته باشد و همچون سایر محصولات مدرن اپل از طراحی جدیدی با لبه‌های تخت استفاده کند. مدل فعلی آیپد صفحه‌نمایش ۱۰٫۲ اینچی دارد و افشاگر مذکور می‌گوید مدل جدید این تبلت از نمایشگر بزرگ‌تری استفاده می‌کند. فعلاً به ابعاد دقیق نمایشگر اشاره نشده است.

نسل جدید آیپد احتمالاً از پردازنده‌ی A14 و فناوری 5G بهره‌مند خواهند بود و با جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون خداحافظی خواهد کرد.

مقاله‌های مرتبط:

  • آیپد پرو 2022 با پردازنده M2 و فناوری مگ سیف پاییز امسال از راه می‌رسد
  • آیپد پرو ۱۴٫۱ اینچی اپل احتمالاً پاییز امسال با پردازنده M2 معرفی می‌شود

اپل احتمالاً هم‌زمان با معرفی نسل جدید آیپد از مدل ارتقایافته‌ی آیپد پرو هم پرده‌برداری می‌کند. این افشاگر می‌گوید اپل در نسل جدید آیپد پرو به‌دنبال استفاده از پردازنده‌ی M2 است. پردازنده‌ی M2 که اواسط خرداد معرفی شد، درمقایسه‌با M1 از واحد CPU و GPU به‌ترتیب ۱۸ و ۳۵ درصد سریع‌تر برخوردار است. مدل فعلی آیپد پرو از پردازنده‌ی M1 استفاده می‌کند. اپل پیش‌تر M2 را وارد لپ‌تاپ‌های خانواده‌ی مک کرده است.

افشاگری که به مراسم اکتبر اپل اشاره کرده، قبلاً گفته بود شرکت کوپرتینویی می‌خواهد «آیپد مینی پرو» معرفی کند؛ اما این ادعا هرگز رنگ حقیقت به خود نگرفت.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا