سرور مجازی
رمز ارز

رونمایی رسمی گوگل از اندروید ۱۴؛ تلفن‌های همراه به هوش مصنوعی مجهز شدند!

رونمایی رسمی گوگل از اندروید ۱۴؛ تلفن‌های همراه به هوش مصنوعی مجهز شدند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

غول فناوری گوگل با انتشار بیانیه‌های جداگانه‌ای در ۴ اکتبر اعلام کرد که در حال افزودن ویژگی‌های هوش مصنوعی (AI) به دو محصول شاخص خود است.

در ابتدا، گوگل اعلام کرد که قصد دارد ابزار هوش مصنوعی بارد (Bard) را با برنامه دستیار شخصی خود در دستگاه‌های اندروید و iOS، یکپارچه کند. در همین راستا، گوگل گفت:

هوش مصنوعی مولد در حال ایجاد فرصت‌های جدیدی برای ساخت دستیار دیجیتالی بصری‌تر، هوشمندتر و شخصی‌شده‌تر است. چیزی که فراتر از صدا است، شما را درک می‌کند، با شما سازگار می‌شود و وظایف شخصی را به روش‌های‌ جدیدی انجام می‌دهد.

به گفته گوگل، با کمک هوش مصنوعی، دستیار شخصی این شرکت قادر به برنامه‌ریزی سفر، جستجو در ایمیل‌ها، ایجاد لیست مواد غذایی و ارسال متن، خواهد بود.

طبق گزارش‌ها، این ویژگی در ماه‌های آینده، با محدودیت‌هایی بر اساس کشورها و زبان‌ها، برای آزمایش‌کنندگان اولیه عرضه خواهد شد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

در بیانیه دیگری، گوگل همچنین از انتشار اندروید ۱۴ خبر داد که شامل ویژگی‌های هوش مصنوعی خاصی است، اگرچه این ویژگی‌ها به اندازه مواردی که از طریق بارد در دسترس است، گسترده نیست.

به گفته گوگل، یکی از ویژگی‌های اضافه‌شده توسط هوش مصنوعی به اندروید، یک عملکرد قفل صفحه نمایش تطبیقی است که بر اساس شرایط تغییر می‌کند.

برای مثال، می‌تواند ویجت پیش‌بینی آب‌ و هوای کاربر را هر زمان که آب‌ و هوای بدی وجود داشته باشد، به‌طور واضح‌تر نشان دهد. ویژگی دیگری نیز به کاربران اجازه می‌دهد تا تصاویر پس‌زمینه را با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد کنند. این ویژگی ابتدا در دستگاه‌های پیکسل ۸ و ۸ پرو در دسترس خواهد بود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا